Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Humlan har drabbats av storhetsvansinne!? :eek: :crazy: Ni som vart med ett tag har säkert hört om min dam Humlan, en "stor ilsken... 2
Svar
32
· Visningar
2 154
L
Träning Hej! En kompis till mig har börjat sköta ett fjordingsto och hennes föl. De var väldigt misskötta innan de kom, bonden "hann" inte med...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Welsh
·
Y
Träning Det är så att min häst är jätteseg att ta förhållningar. Ibland kan det ta en halv långsida att sakta av till skritt! :mad: Har ni något...
Svar
18
· Visningar
2 766
Senast: yez
·
Träning Min häst fick panik i transporten, reste sig, drog loss grimmskaftet, fick frambenen över bommen och slog sedan över på rygg med...
Svar
7
· Visningar
1 734
Senast: Charlotta
·
H
Träning Nu har jag har hört det för mycket. :p Vad ÄR stolsits? :confused:
Svar
9
· Visningar
2 353
S
Träning Hej. Min häst går snart CNC* och går jätte bra men hon har väldigt dåliga ryggmuskler. Ibland när vi tränar dressyr så kan hon "tappa"...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: veronican
·
H
Träning \"Repsnurrare\" Jag har läst någon här som skriver att man ska undvika "repsnurrare". Är det någon som vill förklara närmare varför och...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: SannaUppsala
·
R
Ridning när man ha en trasig eller oskolad travare? Jag undrar ifall ni med erfarenhet av AR kan komma med tips på vad man bör tänka på och hur... 2
Svar
28
· Visningar
2 724
Senast: Rikkan
·
Träning Har varit sjuk och känner mig fortfarande kass och trött. Hästarna gör mig tokig då de står i hagen och gnäggar oavbrutet för att de...
Svar
2
· Visningar
822
Träning Vet att man inte får namnge osv, men hur ska jag kunna hitta en bra hovslagare om jag inte kan få rekommendationer? Kanske går det att...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: mian1
·
M
Träning Hur tycker ni det ska vara med sällskap till hästen? Duger ett marsvin i en bur brevid boxen eller ska en häst ha minst 20 hagmedlemmar... 2
Svar
27
· Visningar
2 646
Senast: basjkir
·
U
Träning Har nyligen(2mån) köpt häst. Förra ägaren sa att hon var säker vid uteritt. Har nu drabbats av några incidenter. Hon är livrädd för... 2
Svar
21
· Visningar
6 198
Senast: sante
·
Träning En hingst, världens trevligaste och vet dessutom att det är jag som "bestämmer"... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 452
Senast: domino
·
M
Träning Har ingen aning om var jag ska placera denna tråd, så jag försöker här. Har två hästar i stallet, min och en ponny. Ponnyn har sedan ett...
Svar
18
· Visningar
927
Senast: alisson
·
L
Träning hej. har hört mig omkring till ngra bekanta och frågat om dom kan förklara för mig vad NH är. Men ingen kan liksom förklara det. jag...
Svar
7
· Visningar
835
Senast: bigganl
·
B
Träning Hej! I helgen hände något fantastiskt. Jag upplevde tio helt magiska minuter med min nya medryttarhäst.(´låter kanske inte så otroligt...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: bigganl
·
Träning Jag undrar vad ni tycker man ska ha gjort och lärt en 1 åring ? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Dragonfruit_
·
F
Träning Kan man på något sätt påverka hästar att ändra om i rangordningen, om man av olika skäl vill att en speciell häst ska bli högre i rang... 2
Svar
22
· Visningar
2 555
C
Träning Läste precis en liknande tråd ang. sällskap till hästen och där fanns väl en del tänkvärda tankar och åsikter men vill ändå utveckla...
Svar
18
· Visningar
2 848
Senast: Roheryn
·
B
Ridning Hej brukar inte vara här så jag hoppas jag får fråga en fråga här! vet inte om ni har sagt något förut om denna fråga eller om det inte...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: Bollie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka