Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Träning Jag har för 2 månader sen fått ett vbl sto. 2 veckor senare fick jag i uppgift att ta hand om hennes föl. (han är nu 9 mån) De som...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: zillax89
·
P
Träning Jag skulle behöva lite inspiration, vill leka och busa med min häst för att kunna stärka banden mellan oss men har verkligen INGA ideer...
Svar
4
· Visningar
1 565
Senast: Paintball
·
Träning Känner att jag behöver lite tankar från folk utifrån, lite idéer och massa stöd. Idag är jag världens sämsta hästägare. Idag funderar... 2
Svar
24
· Visningar
2 309
Senast: Yrja
·
T
Träning Hej, Jag har en 3 árig arab valack som vaggar med huvudet och framkroppen även ibland med fram benen sidledes. Han har blivit...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: Norna Hamingja
·
N
Träning Vad gör ni av tygelresterna som blir kvar när ni tömkör? Jag har inte kommit på någon bra modell för att hålla i dom. Det blir ju några...
Svar
8
· Visningar
1 247
K
Träning Ska äntligen köpa en häst! :rofl: Allting är fixat, förutom en sak. Stallplatsen. Vi har letat runt överallt men ingen har en plats...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: Mitrolle
·
Träning Jag behöver hjälp med igångsättning av mitt 15åriga sto. I somras (september) skadade hon gaffelbandet (V fram) och nu börjar de bli...
Svar
5
· Visningar
777
Träning japp min foderhäst är väldigt arg och stressad mot boxgrannarna, mest när hon äter och jag är inne hos henne, enligt ägaren så har hon...
Svar
16
· Visningar
1 207
L
Träning Hejsan, jag har ett 19 årigt halvblod, som jag endast använder till fritidsridning, även om han orkar mycket mer. Dock har ajg redan...
Svar
11
· Visningar
1 691
Senast: Lantlolla
·
S
Träning Jag har en unghäst som jag tycker tar lite för dåligt stöd på bettet. Det är svårt att förklara, men jag får ingen riktig kontakt med...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: pic
·
T
Träning Vad ska man göra? Våran ponny gör alltid en fin motionsslinga i sin box, varje dag/natt/morgon... Vi har ett litet stall (4 hästar)... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 852
J
Träning Jag har 2 hästar som går i en förhållandevis knagglig och hård hage såklart *djup tjäle*.När jag släpper ut dom på morgonen skrittar dom...
Svar
12
· Visningar
1 680
T
Träning jag har en hingst som jag ska rida in och han går inte ha att göra med.han är inte alls sammarbetsvillig. en bekant sa till mig,när...
Svar
7
· Visningar
1 423
H
Träning Hej på er allihop!Första gången jag försöker finna råd genom att skriva själv här...har läst andras problem och svar och tycker att...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: saila
·
Träning ...ja kan kanske tyckas lite ovanligt, men det blir ju ofta så när hästarna har fri tillgång på mat o en stor fin hage. Har fem hästar i... 2
Svar
28
· Visningar
2 204
Senast: zeus
·
R
Träning Jag har en stor femårig valack, korsning melllan ardenner och halvblod. Han är världens underbaraste häst och jag håller för fullt på...
Svar
13
· Visningar
1 499
Senast: Paradis
·
K
Träning Hur stark lampa har ni till hästarna på nätterna? 2 3
Svar
48
· Visningar
2 907
Senast: SuperTezza
·
F
Träning Ni som har hästar som sparkas,står ni ut med att få lov att att alltid rida längst bak när ni rider ut med någon? Eller alltid hålla sig...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Linker
·
Träning Mitt sto har stora svårigheter vid ridning just nu. Det har hållt på ett tag, men blivit värre nu. Hon är genomgången regelbundet av... 2
Svar
25
· Visningar
4 172
Senast: MissInterpreted
·
Träning Nu på sportlovet ska jag åka bort och vara tränare för en tjej, men jag får totalt hjärnsläpp när jag försöker komma på vad jag ska låta...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka