Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Söker efter bra vita fina benskydd (vill inte ha eskardons tråkiga strykkappor dock...) gillar dock deras vita "varje-dag" skydd, men de...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: quint
·
H
Utrustning vad är de för märke på detta träns
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning Jag behöver tips på bett med rörliga delar i betten. Alltså typ rörliga kopparrullar t.ex... 2
Svar
26
· Visningar
3 210
Senast: smultronfot
·
Utrustning har införskaffat transportskydd (H*rze) till pållan. Höga/långa. Men vilket är fram och vilket är bak? Det ena är lite kortare, och...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: Liten
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp.. Är ju på Falsterbo Horseshow dagarna i ända och tänkte bland annat inhandla ett set nya transportskydd, Danne...
Svar
4
· Visningar
985
Utrustning Jag tänkte att ni skulle få titta på några sadlar och komma med kommentarer... Skulle ni använda någon av dessa, vilken, varför...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: kem
·
Utrustning Vilket märke skulle kunna passa denna häst?? Något karpryggad framför/ovanför virveln.. ca 90-95 grader, åt det takformade hållet..'...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: tinituss
·
Utrustning Jag köpte en flugluva till min kille eftersom han blir galen på flygfäna när vi är på ridturer. Men jag får inte till hur jag skall...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: pinky
·
Utrustning Läste en gammal tråd om någon som nämde att prestige sadlarna var så himla bra på alla sätt och vis dock inte en "hippos".:confused: Nu... 2
Svar
28
· Visningar
6 024
Senast: majapia
·
Utrustning Har letat sadel ett tag nu:devil:, och blev väldigt förvånad när en "vanlig simpel stubben scandica" (ursäkta mig nu alla som älskar...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Dottern har 38 i skor och smaaaala ben (hon är 12 år). Vad kan man hitta för stövlar som kan passa? De behöver inte vara jättedyra på...
Svar
4
· Visningar
723
Senast: lillaana
·
Utrustning kanske har lagt tråden fel! varsågod o flytta den=) har ett vbl, tar lååånga kliv och slår därför i framhovarna med bakhovarna (inte...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: majabergman
·
N
Utrustning Suck, skulle tävla i helgen och skulle ta på mig chapsen. Som legat i bilen sen förra tävlingen och tror ni inte de hade...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: majabergman
·
H
Utrustning Hur långa är eskadrons stalllindor?
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Havregryn
·
D
Utrustning Ehm, jag känner mig som värsta super-nybörjaren nu, men man måste ju fråga om det man inte vet! :rofl: Vad är det egentligen för...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: diskho
·
I
Utrustning Jag ska köpa en ny hästtransport. Boggi ska det vara, vilka märken är bra och prisvärda? Max 65000:- Mvh Lina
Svar
13
· Visningar
1 360
Senast: ElinBerggren
·
Utrustning hade ett kandar innan, det var otroligt mjukt i lädret, och jag antar att det var ganska gammalt, men i otroligt fint skick! är det...
Svar
2
· Visningar
859
K
Utrustning Jag köpte två sadlar idag, på hoppsadeln kollade jag allting noga, på dressyren däremot kollade jag inte tunneln av nån j*vla dum...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: kaktusen
·
Utrustning Har köpt en säkerhetsväst,och den är hemsk! :o Har inte ridit med säkerhetsväst på säkert 8 år minst,och var väll runt 9 år när jag...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Caduz
·
M
Utrustning Jag ska inhandla typ en helt ny garderob till mig och hästen, och behöver lite hjälp med vad som är bäst/snyggast osv. Hästen...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: _Mella_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka