Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Funderar på att köpa Claridge House senskydd i läder. Dessa menar jag: http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE Men som...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: freike
·
Utrustning Ska sälja en del gamla täcken som jag glömt vad det är för storlek på.. Om man mäter täckets längd över ryggen - är det samma som...
Svar
10
· Visningar
1 172
Senast: bigganl
·
S
Utrustning Någon som vet något om detta bett? Är det ett bra bett till en känslig häst som behöver ett något skapare bett till hoppning:) (han...
Svar
2
· Visningar
2 158
Senast: repo
·
C
Utrustning Min ponny kan ha den billiga dressyr sadeln i från hööks, den låg bra på honom. fick låna en av en kompis, och hon hade vid i bommen o...
Svar
11
· Visningar
2 033
Senast: TinyWiny
·
H
Utrustning finns dom att få tag på fortfarande?
Svar
14
· Visningar
1 327
Senast: Kaki
·
Utrustning Började använda BoTs ryggvärmare nattetid för några veckor sedan, och har nu kommit till den tiden då man enligt back on track bör ha...
Svar
10
· Visningar
1 039
Senast: Carolus
·
S
Utrustning Hej! Undrar som ovan: är modellen Kür samma som Lusitano Kür? Har stött på en Kieffer som det bara står "Kür" i, den sadeln kan jag...
Svar
10
· Visningar
2 523
Senast: Salur
·
H
Utrustning enda jag vet är event, men de blir snäppet försmå då jag lindar med bot under. just nu åker hästen med bot med kardborre men ser helst...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Centaur
·
C
Utrustning Jag har suttit och surfat runt på olika häst-webbshoppar, och slogs av hur få av dem som har grimskaft med panikhake. De allra flesta...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: pinky
·
Utrustning En sådan där man ser på hoppehästarna, varför använder man dem? Är det för insekter eller dämpar den ljud också? 2
Svar
32
· Visningar
3 956
Senast: mimus
·
Utrustning Jag gör ett nytt försök med denna tråd! I den förra blev det så mycket onödigt tjaffs att den fick låsas! :cool: Jag vill INTE ha några... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 738
Senast: Jate Volim
·
Utrustning JA, jag använder pessoabett på min val men nu efter att ha läst om det så har jag förstått att det är dags att byta bett.. Men till... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 072
Senast: elfi
·
Utrustning Jag behöver era tips på bra och billiga dressyrsadlar. För närvarande har jag en Bates Caprilli (luft) och en namnlös sadel. Den... 2
Svar
28
· Visningar
2 822
Senast: antiloop8
·
W
Utrustning Hej! Är det någon som vet hur vida Börjes shortchaps är (de i skinn, finns tre olika). Verkar ju inte finnas någon måttabell på...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Whiplashr
·
Utrustning Hej! Måste bara fråga om det är ngn som vet om det finns ett annat sadelmärke som Kieffer som passar hästar med manke. Eg letar...
Svar
10
· Visningar
1 496
Senast: Bounce
·
Utrustning Är det någon som har försökt tillverka ett bettlöst träns själv? Hur gick det? Hur gjorde du? Har du bilder vore det intressant att...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: Oliven
·
D
Utrustning Min ponny hade förr en Stübben Edelweiss. Nu håller jag som sagt på att söka ny sadel och undrar ifall en Stübben Rex skulle passa...
Svar
9
· Visningar
1 715
Senast: Dessan_v
·
Utrustning Ska hoppa hästen i gräspaddocken i helgen och tänkte snoffsa upp oss lite eftersom vi har både fotare och filmare där då. :D Tänkte då...
Svar
17
· Visningar
1 536
Senast: pinky
·
Utrustning har en häst som har en "knöl" precis efter manken mot sadelläget.. Eller ingen knöl egentligen, en bulle mer.. :) Den är 5x5cm kanske...
Svar
5
· Visningar
2 094
Senast: Van Remo
·
Utrustning om vilken sadel som skulle passa? Vill ha en syntet dressyrsadel med utbytbara koppjärn (många att välja mellan eller hur?:laugh:)... 2
Svar
34
· Visningar
2 005
Senast: grafit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur