Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning nu blev ahjg förvirrad alla jag har pratat emd säger att det är bra att använda graman ibalnd åd man inte måste använda den utan bara ta...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: pinky
·
Utrustning har ett 16 årigt kallblod. hon har gått 10 år på ridskola och aldrig behövt jobba sig i form. jag rider regelbundet på lektion (vi...
Svar
14
· Visningar
1 135
Senast: Totola
·
M
Utrustning Hej, jag ska köpa en bomlös sadel (torsion treeking). Men ska ta en på prov först. Dock vill dom på stället veta vilken stl jag vill ha... 2
Svar
30
· Visningar
2 367
Senast: Mos410
·
Utrustning Gamla Griffin Haflinger/Cob i strl vid passade utmärkt på min häst. Det som inte passar nu är manken. Den slår i sadeln... Har en...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: 95johsv
·
Utrustning Kan någon lägga in en bild på en för smal sadel på en rygg? Kan någon lägga in en bild på en för vid sadel på en rygg? Kan någon lägga...
Svar
6
· Visningar
1 109
L
Utrustning Hur ska man linda lindor? , ska man ha paddar under? och när isf? och händer det ngt om man inte har paddar under? Och hur hårt? Mycket...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: pinky
·
Utrustning Min sambo har så smått börjat bekanta sig med hästvärlden genom mig och därför fått höra en massa nya termer. Namn på utrustning o en... 2
Svar
21
· Visningar
2 420
Senast: Clancy
·
C
Utrustning Jag har alltid haft svart läder till mina hästar. Svarta träns, tyglar, martingals, sadlar, you name it. Men nu... har jag köpt en BRUN...
Svar
15
· Visningar
1 471
Senast: CeciliaW
·
R
Utrustning Min häst är en specialare på alla sätt och hennes rygg är inget undantag: Hon har mycket kraftiag bogar som är mycket rörliga, extremt...
Svar
11
· Visningar
1 583
Senast: emci
·
Utrustning I natt stals det 8 sadlar(+alla sadlegjordar och träns) i vårt stall!:eek::devil: Och det var inga skit sadlar heller, alla var runt ett... 2
Svar
37
· Visningar
3 859
M
Utrustning Hejsan! Jag har en fux som jag inte vet vilken färg på schabrak och luva jag ska ha till;) Jag har funderat mycket på scapa...
Svar
7
· Visningar
1 792
Senast: Tinuri
·
Utrustning Precis som rubriken lyder - varför föredrar du det ena eller det andra? På vilket sätt är effekten olika mellan dessa två bett som väl...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: lillaana
·
Utrustning Hur vet jag om min kompis gamla (2004) Prestige Golden Star går att ändra i bommen, värma om eller byta koppjärn?
Svar
9
· Visningar
984
Senast: JumpForMyLove
·
W
Utrustning jag funderar på att köpa en racesafe RS2000 och kanske en Charles owen wellington professional från en engelsk sida. Nu undrar jag bara...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: whiskeeey
·
J
Utrustning Suttit och noterat att många har ju ett färgtema på sin utrustning, även jag gillar det, men sen finns det de som har flera olika för...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: Jardina
·
Utrustning Läs HELA tråden innan du lämnar ett inlägg, eller två!!! Imorgon slås portarna upp för den årliga mässan på Göteborg Horse Show... 16 17 18
Svar
346
· Visningar
47 499
Senast: Skuggis
·
Utrustning Ska med största sannolikhet köpa ett arabsto, och får inte med någon sadel. De hon haft är inte till salu. Hon har haft en kieffer...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hur ser man att bettet ligger precis rätt i munnen? Hur långt och tjockt ska det igentligen vara? Har lärt mig att det ska sticka ut ca...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Globlesa
·
Utrustning Hejhej! Jag behöver sadelhjälp. I vintras köpte jag en Globus clic hopp till Vilgisen, men jag tror inte att den passar längre. Pälsen... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 345
Senast: Mahogny
·
T
Utrustning Rubriken felstavad, Unghäst ska det såklart stå! Hur mycket kan man räkna med att en unghäst (3 år) ändrar om sig i ryggen de...
Svar
10
· Visningar
852
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka