Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hur mkt går tränsen på ur den kollektionen? Ni som har träns därifrån, är ni nöjda med dom? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Luxurios
·
Svar
8
· Visningar
904
Senast: Olympus
·
C
Utrustning min systers ponnyhäst behöver en ny sadel, men vi vet inte vart vi ska börja leta och hade behövt lite hjälp :angel: ponnyhästen har en... 2
Svar
23
· Visningar
4 516
Senast: pum_an
·
Utrustning Är det någon som har provat dessa? Är de bra? Skulle behöva nya skydd och är lite sugen på att köpa den nya Flexisoft. Verkar dock inte...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: skurtan
·
Utrustning Ca ungefär hur mycket väger en sadel..? Lädersadel,dressyr. Utan tillbehör.
Svar
6
· Visningar
5 793
Senast: Fredag
·
J
Utrustning Har så stort i-landsproblem :crazy: ska beställa till hästen nu men kan inte bestämma mig för brunt eller svart läder ;) Hästen är...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: JumpForMyLove
·
Utrustning Vill se bilder på Pikeur Meredith byxor! För att se hur färgerna är!!! tex, slam, safari.... Svårt att beställa via nätet när det...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Cira
·
S
Utrustning nu har jag bara ridit några klasser Akademsikt för många år sedan,15 ca gillade o klä ut mej :D men jag fick lära mej hur viktigt det...
Svar
8
· Visningar
2 177
Utrustning :D Om en ganska snar framtid kommer jag börja plugga och det kommer på sin höjd bli råd till att köpa gummiband till manflätning;)...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: lady_vip
·
Utrustning Hej! Har nyligen inskaffat en BoT ryggvärmare och tänkte ställa lite frågor :p Hur länge har ni på era hästar ryggvärmren...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: Corminta
·
D
Utrustning Jag hittar ingen annan tråd om detta, men finns det är det bara att hänvisa mig dit. Jag har ingen i min närhet som kan ge mig svar...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: lynxlady
·
Utrustning Från h**ks. Nån som vet hur den är i storleken? Stort/litet? Hur är kvaliten? bild...
Svar
15
· Visningar
1 248
Senast: AMMIE_08
·
T
Utrustning Någon som vet hur mycket det kan skillja i grader på Wintec WIDE smalaste järnet(ljuslila) och en prestige sadel i storlek 36? Min...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Tjalfe
·
L
Utrustning Jag har en liten fundering om mitt GoldMedal-träns (GM Nova). Om lädret ligger slätt så är färgen jämn och fin, men om man böjer lite på...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Nu börjar det bli dags för vårbad för pållarna ;) Använder ni hästschampo? Märke? Pris? Något annat schampo? Schampo för människor... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 336
Senast: ibiza05
·
Utrustning Behöver eran hjälp nu! :p Har tänkt att köpa nya transportskydd och transporttäcke till hästen :) Har ett "sett" i grönt, men vil...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Luxurios
·
C
Utrustning Jag har flyttat till en del av varlden dar det tyvarr inte finns sa manga sadlar att valja bland, och dar priserna darmed ar avsevart...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Cathrine
·
V
Utrustning Jag undrar ifall Pelhamstång är skarpare än pelhambett-2delat. Eller om det är tvärtom!!! Jag har länge undrat. Vad tycker ni om att...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: enjes
·
Utrustning Skulle behöva lite tips på en snyggare stall/ridjacka, antingen en riktigt snygg bombermodell eller en figursydd, kort. Kraven är väl... 2
Svar
32
· Visningar
3 193
Senast: LLaika
·
G
Utrustning Någon som har det tränset? Hur funkar det? Själv rider jag bettlöst med ett vanligt träns, men för att det ska fungera som det bör måste...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka