Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Hejsan! Såg att rubriken vart fel, men det går ju för bövelen inte att redigera den... Jag såg idag ett ekipage där man red på... 2
Svar
39
· Visningar
2 806
Senast: Toker
·
B
Utrustning Jag har tänkt inhandla två par nya ridbyxor, ett till tävling och ett till vardagsträning. De ska vara helskodda och rätt höga i midjan...
Svar
19
· Visningar
1 634
Senast: Salinero
·
S
Utrustning Är det nån som vet hur storlekarna är på dom. Stora/små eller normala? Min Arabflicka på ca 150 i manken har 135 på regntäcken...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: sweetiiiee
·
Utrustning Är det nån som vet hur storlekarna är på dom. Stora/små eller normala? Min Arabflicka på ca 150 i manken har 135 på regntäcken...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Linisen
·
Utrustning jaa! in med bilder! fuxar med brun eller grön utrustning, helt både och :bump: :d tycker själv att det är grymt snyggt med typ...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Tinuri
·
Utrustning in med bilder då ni rider i den eller har den bara på hästen, vill veta vad ni tycker om denna sadel och om den var värt pengarna! skriv...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Tinuri
·
Utrustning Kort och gott: tacksam för forumets synpunkter på nylonträns. Bra och inte-bra erfarenheter. Tips.
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Ponnytant
·
Utrustning Hjäp!! någon?? Har funderat på om jag kanske ska prova ett något skarpare bett på hästen i sommar när jag rider ut och ska galoppera... 2
Svar
29
· Visningar
2 077
Senast: aprilia
·
Utrustning Hej! Jag behöver lite råd och tips om andra bett. Rider nu på ett tre-delat vanligt bett. Tycker det fungerar bra, men man vet ju...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: sweetiiiee
·
Utrustning Är det någon som fortfarande har den i gömmorna? Kanske tom att det finns lite bilder? Hur är den att rida i? Berätta gärna... 2
Svar
26
· Visningar
1 890
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Någon som testat dessa o kan berätta om de var bra eller inte. Verkar himla bekvämt att man slipper allt "Kludd" med att linda benen...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: LadySara
·
I
Utrustning Hej på er vilken dragbil har ni att dra era hästsläp med?Vi ska skaffa en ny har dragit med en jeep cherokee..Men nu vil vi ha en som... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 675
M
Utrustning Vilken lädertvål tycker du är bäst? Vilket läderfett tycker du är bäst? Vilken läderolja tycker du är bäst? Hur gör du när du...
Svar
16
· Visningar
4 949
Senast: fjordtokan
·
I
Utrustning Har en fråga, angående att ha padd under sadeln. Har funderar på att ev köpa en svart gel padd till min häst. Han har rätt känslig...
Svar
15
· Visningar
2 119
Senast: mackan
·
S
Utrustning Min kompis ska köpa ett nytt bett till sin islänning och det hon ska ha är ett pelhambett. Tycker att de är ganska lika kandarbett...
Svar
5
· Visningar
3 085
Senast: Spirit
·
Utrustning Hejsan. För ungefär 4-5 månader sedan la jag ut en tråd här och frågade hur ni tyckte att min hoppsadel låg på pollen med 2 olika...
Svar
9
· Visningar
1 176
M
Utrustning Går bomen på en sådan att värma om?:confused:
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Mahogny
·
Utrustning Kan man ta ut en sadelprovare UTAN att köpa en sadel av honom? Så man kan se vad hästen har för vidd etc? Brukar sadelutprovarens sadlar...
Svar
4
· Visningar
918
L
Utrustning har precis grävt fram min nya bomfria sadel ur 100 m bubbelplast...är gôr fin...men när jag satt där och beundrade underverket så slog...
Svar
1
· Visningar
592
Utrustning Vilka sadelmärken har tyngdpunkten lite längre bak? Sadeln ska passa en häst med mycket manke och rätt rak rygg.
Svar
10
· Visningar
1 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka