Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som har regntäcket typhon från Börjes? Är det bra?
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Sparvoga
·
Utrustning Vilka av dessa har ändringsbar bom. Var gör man det. Vem saluför dessa modeller i Sverige (gärna skåne)? Hur är de i kanalen? Har...
Svar
13
· Visningar
3 346
Senast: emci
·
Utrustning Ja, vilka märken har sånna? Mina från börjes är helt underbara men skulle vilja ha lite mer kvalite. Gärna om de finns i mörkbrunt...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: fjordtokan
·
M
Utrustning Ännu en bett tråd. Men jag undrar finns det några fler odelade bett än dom jag redan har. Jag har: Eggbett, äppenbett med rörliga...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: SweetBriar
·
G
Utrustning Apropå att det snart är sommar - kan vi inte diskutera insektsmedel? Exempelvis RB86 och Beezlebug som har flera dagars karens innan...
Svar
11
· Visningar
1 773
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning Jag har sett så mycket bling bling saker, och jag bara undrar.. Vem köper allt? Det finns på sporr-remmar, senskydd, schabrak, träns...
Svar
15
· Visningar
3 215
S
Utrustning Köpte för några dagar sedan ett begagnat Glen Gordon Rox de lux. Försöker förtvivlat få det mjukt och behagligt genom att olja in det... 2
Svar
26
· Visningar
3 087
Senast: bockponnyn
·
Utrustning Jag vet att det finns många trådar om detta, men jag vill höra nån som faktiskt använder den och har fått resultat. Läste i de andra...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning Har kikat runt på gamla sadeltrådar och försöker lära mig så mkt jag bara kan eftersom jag har himla stora problem med att hitta sadel... 2
Svar
30
· Visningar
2 841
Senast: Bill
·
Utrustning Nån som har måtten på den? i stl full syftar jag på.
Svar
4
· Visningar
749
Senast: FadeAway
·
J
Utrustning Söker bild på denna färgkombination: Svart läder, mässingspännen och brunt creme grönt i tygerna :) Vore snällt om ni kan slänga upp...
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: Micaela
·
  • Låst
Utrustning Någon som har en sådan sadel? Är lite skeptisk till att det finns bomlösa med bom, även om det är en mjukare bom, kanske är stor...
Svar
2
· Visningar
826
S
  • Låst
Utrustning Eftersom det blir svårt att hitta i den förra sytråden startar jag en ny. Här lägger vi in sådant vi mer eller mindre skapat själva... 22 23 24
Svar
472
· Visningar
60 902
Senast: Sparf
·
Utrustning Vilket land tillverkas den bomlösa freeform sadeln i? Någon som vet? Tycker dom är sådär i utseendet, men blir lite nyfiken på dom just...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: skuggi
·
Utrustning Jag får nog fråga seriöst nu (efter att ha varit inne på detta i flera trådar). Varför ha en fårskinnspad MELLAN sadel och vojlock... 2 3
Svar
55
· Visningar
16 027
Senast: cristobal
·
M
Utrustning Funkar det? Nån som har nättäcket (borde väl vara det som andas mest) och kan bidraga med en åsikt? :)
Svar
2
· Visningar
668
Senast: skojskrot
·
Utrustning Jag kan iallafall ge ett prakt exemplar på spik-rak rygg :rofl::rofl::rofl: Någon som har en häst med extremt svängd rygg :D???
Svar
17
· Visningar
1 959
Senast: Cronis
·
G
Utrustning hallå=) har någon hösr märket tampas på en sadel nångång har nämligen en rån och den passar inte min häst så vill veta om den är ett...
Svar
2
· Visningar
695
Utrustning Härligt va? :D Har lånat hem en dressyrsadeln som jag vill ha lite expertutlåtande om. Har även en gammal jag vill ha lite åsikter...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: Snyggve
·
P
Utrustning är på jakt efter en dressyr sadel till min häst. han är bred över ryggen och behöver den sadel med lite mer bogfrihet. tänkte ni...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur