Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Min syster hade en Dominus dressyrsadel som hon sålde sunk-billigt pga. att den behövde renoveras hos sadelmakare då den var så sned i... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 211
R
Utrustning Då var de dags igen att köpa sadel. Har haft en M&N allround sen i höstas, men nu har den blivit för smal, (32") Har tyckt att den har...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: russet
·
I
Utrustning Jag hänger vell på med mina frågor om back on track! Fick en ryggvärmare och ett schabrak i födelsedagspresent och jag blev såklart...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: MonteRose
·
Utrustning Jag vill veta vilka de bästa produkterna är för att hålla flugor, knott, mygg etc. borta från hästarna. Vilka anser ni är bra? Hästen... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 466
Senast: Diana_pegasus
·
Utrustning Nu tror jag jag blir galen på alla som täcker sina hästar i tid och otid. Hur 17 får man dessa hästägare att förstå hur en häst är... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
11 409
Senast: quigley
·
Utrustning Hur många av er som är hästägare har också en egen transport? Jag och sambon funderar på att köpa en då det är smidigt att ha när man... 2
Svar
29
· Visningar
2 577
Senast: Super Sonic
·
F
Utrustning Har en travare, som jag hopptränar och rider markarbete på. Vid hoppning blir hon väldigt stark efter hindrena. Red först på pessoa och...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: Cec
·
Utrustning Vad är dina synpunkter på att ha och inte ha benskydd o i vilket material o utförande?:) Va tycker du om; Uppge gärna typ av häst o... 2
Svar
21
· Visningar
3 436
Senast: Jardina
·
M
Utrustning Har gått o klurat på vad jag ska köpa för sadel till min fyraåring. Är nu inne på en Wintec 500 cair close contact just för att man... 2
Svar
23
· Visningar
2 722
·
J
Utrustning Finns det någon som har/haft star trekk dressage cc, eller gaiter (de med avtagbara paneler) och som nu provat den nya varianten (som... 2 3
Svar
51
· Visningar
8 653
Senast: Tokloke
·
M
Utrustning Hej :), Har nu tyvärr ingen möjlighet att träna på annat än gräs, men lite läskigt är det ju med tanke på att det blir rätt halt. Har...
Svar
3
· Visningar
1 122
·
G
Utrustning På vissa sadlar kan man ju ha stigbyglarna på undersidan av kåpan. Min fråga är varför har man det? Vad blir det för verkan... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 971
Senast: chrysler
·
T
Utrustning En tränare sa till mej att man kunde ha bettet jätte långt ner och att hästen själv skulle "suga tag" i det och lägga det där den vill... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 443
Senast: hopp_o_galopp
·
L
Utrustning tråd och ja... det är det faktiskt.. men jag tänkte bara höra om någon av er har några erfarenheter kring sadeln Bates Innova? Både...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning Hur mkt bättre är Pikeurs när det gäller att hålla huvudet svalt? Tänker på dom vanliga, Titium tex. Inte flugan. :p Är dom svalare...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: LinneaM
·
H
Utrustning Hur är kvaliteen på deras kläder, tänker speciellt på jackorna..
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: PansParis
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en bomlös sadel. Troligen blir det i höst (efter sommar jobbet), om inte jag får pengar tidigare förstås...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: fjordtokan
·
A
Utrustning det är så att jag ska sälja min gamla skrotiga allround sadel och köpa en ny. ren dressyr eller hopp för att om ett tag när ekonomin är...
Svar
2
· Visningar
837
Utrustning Ska tvätta mina regntäcken och undrar vilket medel som är bäst? Finns det medel som återimpregnerar täckena också eller ska man spraya...
Svar
12
· Visningar
1 237
Senast: Elektron
·
H
Utrustning Köpte en lädergrimma idag, med avtagbar underdel. Har ett hästhuvet och sen en cirkel runt den, vad är de för märke? Tycker mig att den...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka