Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har köpt den? Kvalitet? Lägg gärna in en bild när den sitter på
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: skogersson
·
Utrustning Numera försöker man ju vara så miljömedveten som möjligt, de flesta av oss iallafall. Men hur är det med hästprylar? Många köper billiga...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: editor241
·
Utrustning Kan en sadel ligga i bakvikt för att den är för rak för hästens rygg?
Svar
2
· Visningar
559
Senast: incognito
·
B
Utrustning Tycket eurohorse tråden var så skoj, så jag skappar en sådan här :p Det är ju faktiskt snart dags :banana::banana: Skriv allt vad ni... 2
Svar
26
· Visningar
2 008
Senast: editor241
·
Utrustning Töjer sig mountainhorse-stövlarna mycket i lägret? provade ett par igår och de normala är rätt tajta, och då provade jag utan ridbyxor...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Vimsan
·
A
Utrustning hej,vet nån hur bred M&N engelska nosgrimma är? :)
Svar
5
· Visningar
891
C
Utrustning Har en ardenner som jag tränar akademisk ridkonst med och just nu har jag en star trekk espaniola på honom som inte ligger an bakom...
Svar
6
· Visningar
990
Utrustning Bett 8,5 (helst 3 delat) Utställningsträns Extra pannband till träns Remont nosgrimma Flywell/flugpannband Flugtäcke/nättäcke Bra...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: HeRomer
·
L
Utrustning Varför har en del dressyrsadlar tre sadelgjordsstroppar? Vad fyller den tredje för funktion? Och då menar jag långa stroppar, inte...
Svar
14
· Visningar
2 678
Senast: bigganl
·
S
Utrustning vad har ni för färger på utrustning till era skimmlar? bilder? :) själv har jag svart, mörk blått & grönt. Har tyvärr inga bilder. ;) 2
Svar
28
· Visningar
2 278
Senast: Stopek
·
Utrustning Funderar på att skaffa en dressyrsadel till pållen,han är nyligen inriden,så han kommer ju växa och muskla sig mer än vad han har nu... 2
Svar
36
· Visningar
2 448
Senast: Fibusen
·
Utrustning När jag köpte min häst för ca 6 månader sen så fick jag sadeln med på köpet. Nu undrar jag om man kan se på sadeln vad det är för...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Kicki_83
·
M
Utrustning Vad "gör" den? Bak blir det väl som en kilpad, höjer alltså? Men mer? Skyddar manken, eller vad? 2
Svar
37
· Visningar
3 663
Senast: pum_an
·
  • Låst
Utrustning Ja, precis som rubriken lyder; vad står på din önskelista och vad hoppas du på att kunna fynda rejält på? Kom igen nu ;)
Svar
6
· Visningar
749
S
Utrustning Hej. Jag vet att det finns många sadeltrådar här på forumet ,men ni får ursäkta mig, jag är ny=) Jag har en Irish cob som behöver en...
Svar
4
· Visningar
3 651
Senast: fjordtokan
·
J
Utrustning De var faktiskt häftiga eller vad tycker ni? http://www.ride-crazy.de/
Svar
13
· Visningar
1 817
Senast: quint
·
B
Utrustning Goddag. Jag söker ett par riktiga ridbyxor, inga trikåer. För er ungdomar som inte vet vad riktiga ridbyxor är så har jag ordnat en... 2
Svar
33
· Visningar
4 706
Senast: Laivine
·
Utrustning Behöver nya brallor (igen) då mina har håliga knän. Har haft MH i alla år men känner mig reda för nåt nytt. Dessutom tkr jag kvalitén på...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Sphynx
·
Utrustning Jag har skaffat en sån där Hööks grästygel till vårat russ, men kommer inte på hur alla remmar ska sitta. Bilden i katalogen är inte...
Svar
16
· Visningar
4 225
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Panelerna på min Childeric skulle behöva bytas snart. Vet någon ungefär vad det kostar?
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Raceface
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka