Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning nu har jag fått min första häst!:banana: och prylar ska införskaffas!:d men nu skulle jag vilja ha tips på snygga transportskydd...
Svar
13
· Visningar
1 311
Senast: ANIRROZ
·
Utrustning Vill höra åsikter och se bilder på michel robert sadlar, då jag fått en sådan utprovad åt mina ena häst.. Nån som äger eller rider i...
Svar
6
· Visningar
1 942
Senast: pomelo
·
S
Utrustning vilket är det bästa och billigaste sättet att skicka en sadel? :confused: med posten eller bussgods? Man vill ju också att den ska... 2
Svar
30
· Visningar
2 980
Senast: Elektron
·
H
Utrustning Tänkte uppdatera lite i skydds-väg, och funderar mellan JHL´s dressyr damasker (vita) eller Equi-gard´s vita snabb bandage. Var inne...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: happy_drink17
·
Utrustning Letar efter en ny smidig variant. Har tittat på denna...
Svar
11
· Visningar
1 542
Senast: Faust_86
·
Utrustning Vilka grader har de olika bomviddarna? På min sadel står det 32, är det normal, smal eller vid?
Svar
6
· Visningar
2 618
F
Utrustning Hej, är det någon som har erfarenhet av en säkerhetsväst av märket "Porto"?
Svar
3
· Visningar
734
Senast: afsana
·
Utrustning Man kan designa dom själv med egna färgkombinationer eller? Ni som har kan väl lägga in en bild på era, så jag får lite ideer...
Svar
19
· Visningar
1 991
Senast: Kratus
·
Utrustning Finns det några riktlinjer vad som passar till en viss typ av häst? Har en häst med kort rak rygg som dessutom är lite överbyggd. Fick...
Svar
8
· Visningar
6 053
Senast: Calvaro
·
Utrustning Att bara ha en dressyrsadel,och inget mer till en unghäst? :o Har allround nu och letar efter en dressyr,men ser att allrounden...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: skogersson
·
T
Utrustning Vad anser ni vara bäst för hästens mun? Rent generellt sett, jag vet ju att "inget bett är mjukare än den hand som håller i det" osv... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 772
Senast: Curtice
·
K
Utrustning Hej! Min häst liksom "suger" in sitt bett och tuggar på det... han verkar inte heller vara allt för bekväm med det vid ridning, han...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Är det någon som har någon av sadelgjordarna från det märket? Ska heta något på G också. Ska tydligen vara superbra sadelgjordar som...
Svar
9
· Visningar
833
Senast: Sorbe
·
E
Utrustning Jag ska köpa en bomlös sadel att använda tills jag blir rik och kan köpa en bomsadel (man kan ju alltid drömma, eller hur? :p) och just...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Camigween
·
Utrustning Jag vill köpa en gps att ha när jag rider i skogen för att inte rida vilse, men finns det eller är alla på marknaden gjorda för bilkörning?
Svar
6
· Visningar
1 863
Senast: sjoberga
·
Utrustning Tänkte försöka piffa upp transporten lite, har ett trane med gröna stripes, dom börjar dock bli lite dåliga. Är det svårt att byta... 2
Svar
39
· Visningar
9 427
Senast: prallan
·
F
Utrustning Jag är sugen på att köpa en Childeric dressyrsadel till min häst men har lite frågor till er som är mer erfarna! Hur lång tid fick ni...
Svar
3
· Visningar
1 066
Utrustning Hur tycker ni att denna sadeln ligger? Tycker det ser ut som den behöver höjas upp bak, den hamnar lite i bakvikt. Hur ser det ut... 2
Svar
31
· Visningar
3 869
Senast: Elektron
·
H
Utrustning Jag har precis köpt ett par nya måttbeställda Cavallo stövlar men de passar inte!!:cry: Har redan skickats tillbaks en gång för att göra...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Hopplapolle
·
Utrustning ...som så så många använder för att fästa upp stigbyglarna på sina bomlösa sadlar??? Har sett flertalet bilder på detta, men har inte...
Svar
8
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka