Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Nån som har erfarenhet av dessa? Skulle vilja prova, men jag vet inte riktigt hur "bra/dåliga" de är.... Skriv gärna både de...
Svar
13
· Visningar
1 331
J
Utrustning Köpte en ny sadel till ponnyn för ca 6veckor sen, den är utprovad och låg då bra. Nu däremot har jag upptäckt att sadeln blir framtung...
Svar
11
· Visningar
824
Senast: josephinel
·
L
Utrustning Japp, nu sitter jag här och har hittat en snygg luva som är asläcker på hästen, men nu är problemet; jag har inget matchande schabrak... 2
Svar
24
· Visningar
2 163
Senast: Saigon
·
Utrustning Ni som har araber, vad har ni för sadlar? Visa gärna en bild på hästen, med och utan sadeln på. :)
Svar
14
· Visningar
1 920
Senast: FiaPiaLisa
·
M
Utrustning :bump: ska dit 28/5 och undrar om det är någon som gjort några bra fynd där nyligen? behöver köpa täcken, lite hinkar och någon...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: mosig
·
Utrustning Snälla såga mig inte=/.. Testade nästan varenda väst de hade i affären och tyckte absolut bäst om denna! Har ridit med en nästan...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: HeRomer
·
Utrustning Ni som har tillgång till tvättmaskin i stallet för att tvätta täcken, schabrak m m - vad betalar ni för detta? (Det gäller alltså när ni...
Svar
15
· Visningar
3 247
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Jag hade beställt ett par gummityglar, den hära nya sorten som är i helt slät rågummi. men illusionen om hur bra dom var krossades...
Svar
15
· Visningar
1 650
Senast: Linisen
·
Utrustning Hur är pikeur skarlett kavajerna i storlek jämförelsevis tex equiline suzy?
Svar
8
· Visningar
1 980
Senast: pomelo
·
P
Utrustning Har en ponny som stått ett tag och nu är igångsatt igen men hon har tappat muskler såklart.... Hennes sadel hon hade innan funkar ok...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Har en gammal "handtrimmer" som man kan hålla i 90 graders vinkel mot hoven och klippa av men det är både slö och halvtrasig så det är...
Svar
17
· Visningar
1 618
Senast: quint
·
Utrustning Hur är detta täcke i a) passformen och b) storlekarna? annat som är bra att veta i övrigt? funkar det så bra i varmgrader som det...
Svar
6
· Visningar
3 267
Senast: Centaur
·
Utrustning Hittade en ny pryl på nätet idag (ny för mig alltså!). Tänkte höra om ngn har erfarenhet av "uppsittarhjälp", om den fungerar OK och om... 2
Svar
32
· Visningar
2 636
Senast: Ponnytant
·
A
Utrustning Hittade en sadel i hööks-katalogen för 1300 kr i läder. Nån som har en och kan säga hur de är? Har en treåring som skulle behöva en...
Svar
14
· Visningar
1 457
Senast: Johanna-79
·
E
Utrustning Någon som vet om man kan köra två mindra hästar i NÅGON hästtransport utan att ha b-kort?? (jag behöver kunna åka med två d-ponnyer)... 2
Svar
33
· Visningar
2 649
Senast: Boerperd
·
C
Utrustning Svar sökes fort!!! Nu har min häst fått kotledsinflammation och ska antingen linda honom, sätta på stable boot eller back on track...
Svar
17
· Visningar
1 642
Senast: __Jeanette
·
Utrustning Finns det ridkläder för överviktiga? Jag är en tjej av storlek större... Jag hittar ingen säkerhetsväst med lite större...
Svar
14
· Visningar
1 706
Senast: Kicki_83
·
Utrustning Jag behöver lite tips om vilket märke och variant på bomlös sadel som kan vara lämplig till en pålle med hög manke. Någon som kan ge...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: skuggi
·
Utrustning Jag tycker det är grymt fint att rida utan vojlock/schabrak, men det är inget jag testat på själv p.g.a. att jag inte vet vad det gör... 2
Svar
29
· Visningar
3 355
Senast: Faust_86
·
M
Utrustning Hej! Har länge varit utan sadel då jag inte hittat någon som passat min häst. Hon är väldigt rund, rak och bred.. lite överbyggd (typ 1...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka