Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag letar dressyrsadel till min d-ponny vars rygg ni kan se på bifogad bild. Jag är inte ute efter någon värstingsadel då jag i huvudsak...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Tänkte beställa globus men såg tekna har med tömmar. Någon som har? Vilka är lagom tunga i handen? Vill ha i riktigt läder/fuskläder men...
Svar
9
· Visningar
1 632
Senast: Hellez1
·
Utrustning Längd på stigläder? Ryttare på 160cm. Cirka stl? Vet att det varierar stoooort men vad har ni som är runt 160cm för storlek på era? Vill...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Pancakes
·
Utrustning Jag har ett BOJ från 2011 jag älskar men märkt att logga och stripes släpper. Hästhuvudet ser ut som vilddjur varit på det :angel: Inte...
Svar
12
· Visningar
2 320
Senast: Marty
·
Utrustning Hej alla ni med erfarenhet av bomlösa sadlar. Är sugen på att skaffa mig en bomlös så vill höra alla erfarenheter ifrån er innan jag...
Svar
13
· Visningar
3 139
Utrustning Hej! Undrar hur lång anläggningsytan är på en Lippo Leia (17,5). Hade en innan men så trivdes jag inte med den så den såldes men nu när...
Svar
5
· Visningar
3 111
Utrustning Heter det här bettet nåt speciellt? Eller var kan jag hitta det? Har lånat det för att testa, och vill eventuellt köpa ett likadant. Det...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: kem
·
Utrustning Hej alla! Jag vill gärna starta ett pannbands-konto på instagram där jag tillverkar olika pannband och sedan säljer dem. Men jag...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Terrehest
·
Utrustning Hej allihop! Jag har letat och sökt och tycker inte riktigt jag hittar någon bra tråd om detta. Har även sökt på engelska forum osv...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: xDollyx
·
Utrustning Jag har äntligen köpt mig en dressyrsadel, så vill nu köpa mig dressyrschabrak. Vilket är erat favorit schabrak? 2
Svar
24
· Visningar
2 622
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag har gett upp sadel till min arab nu, men kompisens nordis behöver en hopp/allroundsadel rätt så desperat. Han har en Kentaur...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: Lavinia
·
Utrustning Hej Detta med sadlar är ju en djungel. Behöver lite tips, ska ev ta ut en sadelutprovare framöver för jag har köpt en antiglid pad och...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: Yrja
·
Utrustning Äntligen är det dags för GHS! Mässan är för mig självklart inslag även om det inte alltid bör blir så mycket shoppat. Letar inget... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 569
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Hej Letar ridstövlar och börjar undra om jag någonsin kommer att hitta ett par som passar mig! Varenda stövel är för smal... :( Har...
Svar
11
· Visningar
5 664
Senast: Buck
·
Utrustning Har ni några speciella "must haves" i er transport? Hur packar ni in er i transporten just inför tävling? Bajsbaljor, Mathinkar...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Magnum
·
Utrustning Behöver köpa nya benskydd till valacken och behöver tips då jag inte hittat några som jag tycker har det jag söker. Jag vill ha...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag undrar vart i släpet ni placerat eran trailerkamera? Svaren bör innehålla något mer utförlig information än exempelvis "fram". Är...
Svar
19
· Visningar
5 105
Senast: Angel
·
Utrustning Min häst är av den varmare typen och när temperaturen går över 10-12 grader upplever jag att han blir varm i sitt 30g täcke. Står han i... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 018
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej alla. Tänkte kolla om någon har erfarenhet av fenwick huva på något annat än trav häst? Har en hopp häst som lätt blir stressad...
Svar
14
· Visningar
14 454
Utrustning Behöver hjälp att hitta mitt drömträns enligt följande kriterier: Svart Rundsytt med alla spännen i nacken. Vanlig engelsk...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka