Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Da man ska t.ex handle bett i england, är bettstorleken nevnt i tommar. Hva tilsvarer det här i svänska storlekar? Hva står en tomme...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: KorsmoLappen
·
B
Utrustning Undrar lite vad ni har för erfarenhet av att handla hästgrejer från england. Jag har tänkt beställa ifrån di*count*addlery*hop. Någon...
Svar
18
· Visningar
1 404
Senast: simpan
·
Utrustning Vill se utrustning med roliga färger på era hästar, ju klarare färger desto bättre.. alltså inte sökt på nätet.. Då jag vill ha lite... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 025
Senast: Iaraphel
·
S
Utrustning Jag håller på att bli tokig ! Jag vill köpa ett par Soubirac Pavane ridstövlar men jag kan inte hitta en endaste ridsportsaffär som har...
Svar
1
· Visningar
2 197
Senast: Crona
·
Utrustning Är det vanligt att hästen får ruggad päls där skydden har suttit? Min förra häst hade i alla fall aldrig ruggad päls under sina...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: alazzi
·
Utrustning Är Ponny och S samma storlek? På en del benskydd finns det antingen storleken ponny eller full, om man då har en arab, ska man välja...
Svar
6
· Visningar
3 577
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har en liten dam som just nu går på vanligt tredelat som hon trvis bra med. Det fungerar jättebra vid dressyr, och ibland vid...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Midnight
·
E
  • Låst
Utrustning Hejsan! Har precis köpt ett dubbelaxlat Tranesläp-89. Tänkte ta bort mellanväggen och behöver en lång bakbom. Är det någon som vet var...
Svar
1
· Visningar
1 184
Senast: Polly_Mulle
·
G
Utrustning Är det många som har skydd på sina hästar när dom går i hagen? varför/varför inte? Om ni har skydd, vad har ni då för skydd på dom... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 163
C
Utrustning Någon som vet hur pass breda M&N sadlarna är i grader? Undrar främst hur bred Vid och normal är. :banana::bow:
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Inka-90
·
H
Utrustning Vi är på väg att skaffa bomlös har jag sett att det skall sitta en tryckutjämnande pad under. Vi kommer att skaffa en pad att lägga...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: mahlmt
·
Utrustning Funderar på att lägga ut lite saker på annons. Men jag funderar på hur man igentligen skickar? Någon som gjort det? Hur skickar... 2
Svar
20
· Visningar
4 227
D
Utrustning Hittade ett par Pikeur och Eurostarridbyxor hær i Norge. Det var halva priset på dem, så nu kostar de 800 NOK. Det ær væl ca 900SEK va...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Darling
·
Utrustning Min kompis har problem med att hitta ett bett som hennes halvblod trivs med, det fungerar på hackamore men det får man ju inte tävla på... 2
Svar
32
· Visningar
2 237
Senast: Bill
·
Utrustning hur mycket ska man ha på paddar från bot i början när man vänjer hästen, köpte begagnade fick inte me instruktioner..
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: helenat73
·
Utrustning Någon som vet vad det kostar att värma om bommen på sadlen? /Lina
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: Bison
·
T
Utrustning Skulle en Griffin T4 passa denna häst?? Är det någon som har en sådan sadel? Är ni nöjd med den?
Svar
17
· Visningar
1 187
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har blivit med en dressyrsadel vilket var helt otippat. Problemet är att det inte medföljer någon sadelgjord elelr stigbyglar...
Svar
13
· Visningar
1 245
M
Utrustning Är de ngn som har ngn erfaren het av denna sadel? http://ponnyprakt.se/product_info.php?cPath=131_197_235&products_id=733 ska... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 077
H
Utrustning den lilla för stax över 500kr, behöver en mindre och behändig som jag kan ta ben och huvud med. Hur funkar den för dom uppdragen?
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Havregryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka