Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad tycker ni om att rida markarbete med hoppsadel, jag har sett att malin baryard gör det rätt ofta på filmer, barbacka tex... 2
Svar
26
· Visningar
2 579
Senast: Aliina
·
S
Utrustning heej, jag ska köpa ett täcke till min nya avtalshäst. Han är en liten C-ponny 133 i mankhöjd, vilken storlek borde passa honom?
Svar
7
· Visningar
1 283
Senast: Hiwiie
·
S
Utrustning Jag måste väl snart inse att min häst har vuxit ur full-kategorin in i x-full... Köpte ett skrittäcke för mörka vinterdagar MEN det var...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Suuz
·
H
Utrustning Letar efter en jacka, typiskt klubbjackestuk. Jag och min kompis vill ha likadan jacka med tryck på ryggen och äntligen kommigt fram...
Svar
18
· Visningar
1 056
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning Hej Jag vill köpa en barebackpad men vet inte precis vilken jag skulle köpa... Har ni barebackpaddar? Vilka och trivs ni bra med...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Sammy
·
Utrustning Var in och köpte ett innertäcke till min unghäst här om dagen,stog att det skulle vara 125,men verkade vääldigt stort,så jag chansade...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: feel
·
Utrustning Nån här som har back on tracks paddar,de med kardborre man bara sätter fast? Är det lika praktiskt och lätt som det ser ut? Har de... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 329
Senast: utte
·
E
Utrustning Hej! Säljs fortfarande den gamla modellen av Horseware Rhino Wug, det blåa täcket (tror att det även finns/fanns som grönt)? /Marie
Svar
9
· Visningar
1 095
A
Utrustning Är det någon som har boles ute täcke petrolium ??Har tänkt köpa ett och vill höra om ni är nöjda med boles:)
Svar
3
· Visningar
656
Senast: angelhorse
·
E
Utrustning Jag köpte en Wintec Wide i höstas och har avrit helt övertygad att hela sadeln är i syntet, även sadelgjordsstropparna. Men en...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Chex
·
D
Utrustning Är inte de fortfarande förbjudna i Sverige? Såg nämligen nu en svensk westernbutik som säljer flera varianter. 2
Svar
20
· Visningar
1 690
Senast: Kaki
·
Utrustning Söker sadel till min räka och hade idag hem 2 på prov. Wintec 16`5tum med rött järn i. fick låna med en bomviddsmätare, som visade på...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: kickthecat
·
M
Utrustning Ni som har stora hästar med långa ben.. Vad använder ni för paddar? Tycker alla är för korta.. =( Jag lindar runt kotan och ganska högt...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: misen
·
M
Utrustning Hej! Dålig fråga men jag ville bara veta om det är några som kör hästtransport med såna där lite mindre Golfar? Vi har nämligen en...
Svar
7
· Visningar
2 994
Senast: gazira
·
Utrustning Vad finns det för olika enkla stigläder? Alltså såna med spännet nere vid foten, som dessa...
Svar
9
· Visningar
1 767
Senast: LinnK
·
Utrustning Hej! Har köpt en kieffersadel på auktion, den är i mycket gott skick, men de som auktionen vet ju naturligtvis inte ålder på den. Går...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hade tandläkare ute till ponnyn för drygt 1 ½ månad sedan. Fick reda på att det tvådelade bettet låg konstigt i munnen. Han hade fått...
Svar
2
· Visningar
736
E
Utrustning Finns det något bett som är likt ett kimblewick i 'mundelen' men som inte har hävstångseffekt? Rider just nu på ett sådant och hästen...
Svar
7
· Visningar
1 183
Utrustning Kikar lite på transporter,och ser att vissa har dörrar bak istället för bommar,är det bra eller dåligt? Jag vill helst ha en boj,och... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 126
Senast: Maléne
·
Utrustning Vill ha lite utlåtanden från de som verkligen är duktiga på bettens tekniska funktion och inverkan. det pratas alltid tycker jag om...
Svar
15
· Visningar
2 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka