Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Den där typiska klubbjackan, som alla har :p tänkte beställa en sånn från Lillhästen för jag behöver ha en billig men lite fodrad jacka...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: Cronis
·
G
Utrustning Har lite planer på att köpa H**ks allroundsadel, den för 1.249kr. Skulle gärna höra från nån annan som har den hur ni tycker att den har... 2
Svar
21
· Visningar
1 797
Senast: Java87
·
Utrustning Räcker det med en plyfaskiva (plastad) på 21 mm att lägga in som golv i en hästtransport? /Lizzie
Svar
5
· Visningar
901
Senast: palle
·
F
Utrustning då va d premiär för att ta på pållen svetttäcke för första gången:smirk: hon var bara svettig där sadeln låg och på bogen,så ja la på...
Svar
17
· Visningar
931
Senast: Fejka
·
Utrustning Vet någon var man kan köpa (om det finns) typ mattor som man kan sätta på väggarna och krubban så inte hästen gör illa sig när den...
Svar
16
· Visningar
1 267
Senast: Degree
·
E
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa stigbyglar? Tänker mest på funktionen och hur säkerhetsgrejen fungerar. Öppnar den sig själv? Trillar... 2
Svar
23
· Visningar
4 663
Senast: Bison
·
Utrustning Någon som har några erfarenheter av deras täcken? De kostar ju en del så man vill ju anta att de inte är värdelösa.. Men är de verkligen...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Jenna
·
J
Utrustning Nån som vet hur Equilines västar, ridbyxor etc är i storlek? Jag har stl. 36 på jackor/västar och likaså i byxor, men vad ska jag ta på...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: The_grinch
·
T
Utrustning Vet inte riktigt vad jag tycker om den men den känns lite lockande...:D Vad tycker ni? O om det någon som har den - vad tycker du om... 2
Svar
22
· Visningar
1 693
Senast: The_grinch
·
Utrustning Diskuterades i stallet idag: Om hästen är rejält svettig under sadlen men på en viss plätt är jämförelsevis torr, vad innebär det enligt... 2
Svar
31
· Visningar
6 848
Senast: mahlmt
·
E
Utrustning Vart kan man hitta en brun brösta gjärna med mässingsspännen till ett ok pris? Jag letar och letar, någon som vet vart det finns?:confused:
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: freike
·
Utrustning Så har man börjat kika efter ett nytt släp, inte helt enkelt har jag märkt. Behöver lite råd från er, både vad som kan vara aktuellt och... 2
Svar
25
· Visningar
2 469
Senast: skaraborg
·
Å
Utrustning Hej! Är det någon som har hört något eller har erfarenheter av Dartmore treefree saddles från England.Jag har sett en bra hemsida och...
Svar
14
· Visningar
2 006
Senast: Treefree
·
Utrustning När jag spänt upp sadelgjorden och var på väg runt till andra sidan sparkade hästen efter en fluga och sadeln for i golvet :crazy...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: A-K.Eng
·
Utrustning *host host* Det är nästan så det börjar bli dags för ett nytt täcke men jag kan bara inte ersätta detta som hållit mig sällskap i 4½...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: nocke
·
B
Utrustning Dålig bild men har nog ingen bättre. Någon som vet vad detta är för träns? Har glömt och måste veta :o
Svar
12
· Visningar
1 113
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Satt och funderade lite på det här med var hästen är starkast och vart sadlar har sitt tyngdpunkt... Har hört från flera håll att...
Svar
9
· Visningar
1 324
Senast: Fnytt
·
M
Utrustning jag ska träna nu ikväll, vad tycker ni att jag och pållen ska ha på oss? jag ska ha mörkgröna ridbyxor och pållen är möörk brun. vad...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: korytko
·
C
Utrustning Kan man med hjälp av sadelns serienummer, ta reda på vad sadeln är för modell, om man i detta fall vet vad det är för märke? Dum...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: Cronis
·
J
Utrustning Någon som vet täcke till större och grövre hästar som dessutom är bred över bogen. Fick hem ett jacson i detta nya 4...
Svar
17
· Visningar
971
Senast: linnea 82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka