Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Hejsan! Ursäkta, men jag tycker det bara finns så fula grimmor :( Alla dom här roliga å söta finns bara i shettlands storlek :mad...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Idrus
·
Utrustning Jag skulle eventuellt behöva 2 par bruna, släta lädertyglar med tygelhakar till mitt Hubertuskandar. Det är inte så kinkigt om de är...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: pinky
·
Utrustning Var precis inne och skulle beställa 2 stycken Rhino wug, men jag ångrade mig lite snabbt, så jag behöver er hjälp! Amigo Turnout, är...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Nån som har någon erfarenhet av christ transporter? Helst då champion modellen funderar på att byta från en star trailer diamant till en...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: niardasp
·
C
Utrustning Skulle beställa ett 375 g från shires i lila men då var dom slut på det stället! har j sett något anat ställe man kan bestälal det...
Svar
9
· Visningar
1 171
Utrustning Nu har jag letat efter träns i en halv evighet känns det som och behöver lite hjälp... Har ett fullblod med rätt litet och nätt huvud...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: CherryMoan
·
K
Utrustning Jag har en häst som gärna inte "släpper" bettet, det är inte så att han är tung i handen man hon blir aldrig riktigt mjuk i munnen,jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 582
Senast: pollan
·
F
Utrustning Har ni förslag på bra sporremmar i läder som det verkligen är kvalité på? Har nyligen fått mina snodda av någon låg person :mad: :(
Svar
18
· Visningar
1 329
Senast: pollan
·
F
Utrustning Är det något speciellt märke som tillverkar dessa? Pris? Någon sida man kan beställa från? Har hittat ett par för ca 300:- men så...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Breccia_
·
Utrustning Jag har en isis... när jag ska köpa täcken är dom alltid för långa nedåt... dom hänger lixom halvägs ner på bena och när man fäster...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Nicke
·
Utrustning Någon som har det? Vad tycker ni om det? Hade tänkt ha det under mitt tunna regntäcke, kalla, blöta vinterdagar. + nu på hösten när...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Grålly
·
N
Utrustning Hej Ar det nagon som har erfarenhet av dessa "skor". Jag borjar bli sa less pa att min hasts hovar trasars sonder av skor som faller...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: Nibalda
·
M
Utrustning Hei Hva koster det å stoppe om en sal sånn ca? Noen som vet hvor den kan gjøres i nærheten av Strømstad omegn? Takk for svar
Svar
2
· Visningar
534
Senast: Rebecka83
·
S
Utrustning Kan någon hjälpa mig att få fram en bild på detta täcke?? Det är den äldre modellen från hööks som såldes i vår/sommar 2005. Det är...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: Pazuzu
·
Utrustning Haglunds i Gbg började sin rea i dag kl 18.00 och vem var där först??:angel: Hittade lite saker som jag gillade skarpt! Tyvärr fick... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 265
Utrustning Undrar vad ni använder för sadel/sadlar till era fbl? Manken är ju normalt ett problem men än värre är ju skuldrorna.... :angel... 2
Svar
22
· Visningar
1 913
Senast: rubytoo
·
Utrustning Alltså, 'måste' man verkligen ha helskodda ridbyxor? Gör det verkligen så stor skillnad om byxorna är helskodda eller inte? Eller vad är... 2
Svar
21
· Visningar
2 782
Senast: clint Eastwood
·
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: wtf
·
D
Utrustning har tänkt helklippa min tävlingshäst nu i höst och undrar därför vad jag behöver ha för stall och utetäcke i vinter. har innan har ett...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: korytko
·
Utrustning Kommer stå på kallstall i vinter utan möjlighet att torka täcken på plats så jag skulle behöva extratäcken till hästarna för att kunna...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka