Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hur ofta brukar ni putsa? :confused: Jag brukar putsa några ggr i veckan, då tar jag även på fett. Mina tävlingsstövlar putsar jag...
Svar
5
· Visningar
724
Senast: Looser
·
Utrustning Jag ha köpt en ny sadel 5/5 så den är sprillans. Har bara ett bekymmer.Tequila har en "konstig" mage som gör att när man spänner... 2
Svar
22
· Visningar
1 559
Senast: skogersson
·
F
Utrustning Det måste vara fler än jag som bara helt enkelt översvämmas av gamla hästprylar som man aldrig kommer att använda igen och som någon... 2
Svar
37
· Visningar
3 444
Senast: Wake_me_up
·
Utrustning i grensömmen har jag problem med. Alla mina ridbyxor gör det förr eller senare. De är inte för små så att de töjs ut för mycket och... 2
Svar
39
· Visningar
2 651
Senast: Pissenisse
·
Utrustning Är det någon som har detta träns och kan säga hur det är i kvalitet och så...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: ramada
·
S
Utrustning Hur högt ska en stövel sitta? När sitter den för högt upp och när sitter den för lågt? har inte använt ridstövlar innan, men tänkte... 2
Svar
33
· Visningar
2 505
Senast: pascalle
·
Utrustning Om att ta den nätaste av de specialpaddar som görs nu till alla bomlösa sadlar och slänga på under träningssadeln me halvbom?! Det går...
Svar
3
· Visningar
751
Q
Utrustning Jag hoppar min pony nu på rullbett, men det funkar inte. Och pessoa så knäpper han mest av. Vad får man rida på för mer bett? Har testat...
Svar
13
· Visningar
865
Senast: Annah
·
F
Utrustning Hej alla! Undrar om ni möjligen skulle kunna hjälpa mig. Det är så att jag skall köpa en ny sadel till min arab. Han är väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: lill_flesky
·
L
Utrustning Vad är det för bom i dom sadlarna? Vilken är den vidaste storleken? Ni som rider med Corbra, vad tycker ni om dom? 2
Svar
21
· Visningar
2 077
·
Utrustning Vilken av dessa grossisters produkter/märken köper ni helst av? Jag tycker att Globus har bättre sortering och priser på bett och...
Svar
3
· Visningar
781
·
Utrustning Nu är jag på jakt efter en hoppsadel/flatback (spelar mindre roll) som är ca 105 - 110 grader vid och med rak bom. Vilka märken och...
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: magdatjo
·
T
Utrustning Finns det några Internetbutiker utöver Skara och ridsportshopen som säljer John Whitaker-produkter samt Musto?? 2
Svar
21
· Visningar
2 087
Senast: Notorius
·
F
Utrustning Jag har en sadel som jag ska sälja, problemet är att jag inte vet vad det är för bomvidd på den, vilket komplicerar det för en...
Svar
2
· Visningar
1 394
Senast: Flash
·
Utrustning Jag är på jakt efter några nya helskodda ridbyxor och behöver erat råd.:) Ska till Hökks imorn och tänkte prova lite där..har bl. a...
Svar
19
· Visningar
1 385
Senast: tezz
·
S
Utrustning Läste för ett tag sedan en tråd om börjes bomlösa men behöver lite kvalitesråd om den. Jag funderar på att köpa den , eftersom jag...
Svar
17
· Visningar
1 661
Senast: Sparf
·
Utrustning På grimman,kan den passa? Beställde lite grejer och såg en grimma som jag ville ha till nya killen,fanns inte i strl shetland. Är ju ny...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Egonson
·
E
Utrustning Någon som vet vad en Barefoot Cheyenne sadel väger? Jag ska skicka en på posten och jag har den inte hemma och i stallet har jag ju...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Egonson
·
Utrustning Ni som har era läderutrustningar i stall utan uppvärmd sadelkammare,hur gör ni för att hålla bort fukt/mögelangreppen? Jag har en del...
Svar
18
· Visningar
1 578
Senast: EmelieR
·
D
Utrustning Ngn som kan hjälpa mig och säga vad det är för märke på denna dressyrsadel?
Svar
13
· Visningar
1 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka