Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilken ska man ha? Skulle innerligt vilja ha en pulsklocka till min kuse för att ha lite mer kontroll och pejl på vart vi står rent...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: cano
·
Utrustning Någon som fått hem en sådan ännu? Blir det någon utvärdering? Min vän som försöker köpa en sådan har ingen tur. StallVrå har inte fått...
Svar
16
· Visningar
3 291
Senast: sissu
·
T
Utrustning min unghäst har börjat få ont i ryggen och spänningar. Området är precis vid bakvalvet och ca 15 cm bakåt mot rumpan. Han ömmar vid... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Loppfrö
·
Utrustning Är det de som är ledade? Var kan man köpa dem? och vad kostar de? Höll på att gå riktigt illa sist när jag skulle sitta upp! Hästen klev... 2
Svar
25
· Visningar
4 363
Senast: Freja_
·
Utrustning Se rubriken, vart hittar jag kandar med smala remmar, då syftar jag på bredden på främst sidostyckerna. Det ska nödvändigtvis inte vara...
Svar
16
· Visningar
1 094
Senast: lektra
·
C
Utrustning Hejsan jag har nydligen ramlat av i en svår ridolycka på irland ja börja tänka efter vad egentligen kunde hänt.Jag rider galopp både...
Svar
7
· Visningar
1 517
Senast: oopsie
·
Utrustning Har en halvblodsvalack som är snäll och trevlig i paddock men som gärna sticker ute. Problemet är att han är tungfelshäst och behöver...
Svar
12
· Visningar
1 123
Utrustning Nu är det så här att jag har tänkt att köpa ett nytt träns,och jag har hittat ett som jag tror skulle bli skit snyggt på hästen men nu...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Bisquit
·
Utrustning Hejsan! Jag ska snart börja träna fälttävlan och ska skaffa ett lite skarpare bett, eftersom att jag har läst att det är mkt viktigt att...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Nu senast när vi köpte en till häst så köpte vi utrustningen hästen haft oxå. Dock så va bettet väldigt rostigt. Den gammla ägaren sa...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: Kardinal
·
M
Utrustning Jag behöver byta sadel och vill gärna veta vilka dressyrsadlar ni skulle rekomendera och varför. Jag är jättesugen på Childeric men...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Ickiz
·
P
Utrustning Jag ska köpa damasker till pållen till sommaren. Vi kommer nämligen att hoppa i terräng och rida mycket i skogen, bl.a. över kalhyggen...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Pacific
·
D
Utrustning Har funderat lite på de där med ulltäcken nu.... Stämmer de att dom håller varme väldigt bra å även kan användas på vintern, som...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Finns det någon som köpt/sett den nya padden som http://www.equicomfort.com/ säljer? Den ser skitläcker ut och stabil. Berätta allt och...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: emindy
·
E
Utrustning Ja nu kommer en sådan tråd till, jag hittade faktiskt inget svar på sökfunktionen. Ni som rider bomfritt utan paneler, Torsion med...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: emindy
·
Utrustning Vet någon vart man kan köpa raka tränsbett med tungfrihet eller pelham med tungfrihet? :confused: :bump:
Svar
1
· Visningar
541
Senast: palle
·
Utrustning Såg att de rabatterade Eq**gards benskydd nu på Hööks. Ni som har köpt de tidigare är de nåt att ha? Passforn? Hållbarhet? ( Obs...
Svar
9
· Visningar
915
Senast: LionQueen
·
Utrustning *suck* Letar ny dressyrsadel och vill även ha en hopp (flatback) Häst: Hög, ganska lång manke, ganska rak lång rygg samt bred... 2
Svar
21
· Visningar
1 871
Senast: Rebecka83
·
H
Utrustning Någon som har ett sådant? Hur är det i materialet? Funderar på att köpa ett sådant att ha som pyjamas, transporttäcke och att ha...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Han_naH
·
Utrustning Tror ni att Horze terrängskydd är bra till lättare terrängtränigar/tävlingar? Är dom värda sitt pris? Någon som har kännt/klämmt på dom...
Svar
11
· Visningar
816
Senast: Explosion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka