Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Hej ! jag har blivit helt KÄR :love: den en charles owen ridhjälm signerad av John witaker.. men många säger att dom har slutat... 2
Svar
28
· Visningar
7 608
Senast: Salinero
·
Utrustning Jag kan inte förstå varför ridsportaffärer envisas med att skicka med gratis tyglar till träns!!! Fick hem ett träns idag som jag... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 259
Senast: Freja_
·
B
Utrustning är det någon som vet hur mycket man kan töja ut skaften med stövelblock??? Jag skulle verkligen behöva 0.5cm exta i mina...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Bina_
·
T
Utrustning Vad finns det för dressyrsadlar med ganska rak bom som har stora knästöd och ganska djup sits?
Svar
2
· Visningar
607
Senast: matjo537
·
Utrustning Har ni några tips om vad man kan göra när sadeln fått fula skrapmärken i lädret? Ny sadel som hästen gick omkull med.
Svar
5
· Visningar
822
Senast: cactuspower
·
Utrustning Jag har läst, hört och diskuterat fram och tillbaka med andra hästmänniskor, stallkompisar och andra via internet. Många av de jag...
Svar
14
· Visningar
2 055
Senast: Maran
·
Utrustning Har fått ett par ursnygga ridstövlar i prisklassen 4-5 000 kr och skulle vilja veta vad det är för märke. Det står inget i dem, det...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Secondhand
·
M
Utrustning Hej, Jeg har ledt efter en sadel med god støtte, og en der ikke rutscher sidelæns (til min islænder) og kom på Chez Alains hjemmeside...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: melei
·
Utrustning På måndag får jag hem min nya häst och behöver då en ny sadel. Sadeln som ägaren hade lånat till honom under sista tiden är en Olympic...
Svar
11
· Visningar
1 842
Senast: Constance
·
K
Utrustning Mitt nya pullarträns har en tendens att hamna snett, plattan över nosryggen alltså. Vad kan man göra för att förhindra detta och...
Svar
11
· Visningar
1 021
Utrustning Hur sköter ni om era transporter, har köpt ett tranesläp, det jag är mest nyfiken på är skötsel av väggar, golv. Ska dom behandlas...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: matjo537
·
Utrustning Efter en tid med bomfri sadel, som förvisso har fungerat bra, så överväger jag att skaffa en bomsadel. Problemet är att jag inte vet...
Svar
11
· Visningar
1 515
Senast: lill_flesky
·
C
Utrustning Jag har beställt en bomlös sadel av välkänt märke, & den är inte direkt billig.När jag öppnar paketet å kolar på sadeln är precis allt...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Hera
·
Utrustning Någon som har dessa? Har själv funderat på och köpa dom till min fux, att ha lite till vardags. Har Jacsons dressyrskydd, men luddet...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Inka-90
·
Utrustning Vad har ni för Horsewaer täcken? Vad tycker ni om dem? Jag har två Rambo Duo och två Rambo Supreme. Sen så har jag ett Rhino Pony... 2
Svar
25
· Visningar
1 901
Senast: lill_flesky
·
Utrustning Någon som rider med ett Fullcheek-bett? Posetivt/negativt med det? 2
Svar
24
· Visningar
2 550
Senast: attempt
·
R
Utrustning Jag undrar vad ni har för pad till era bomlösa? Era rekomendationer. Har haft en horsesaver från källqvist som inte var bra. Vill nu...
Svar
16
· Visningar
1 425
Senast: Egonson
·
M
Utrustning Läderstövel Derby - från börjes är det någon som har erfarenhet av dessa stövlar då jag fundera på att köpa ett exemplar utav dessa:d...
Svar
18
· Visningar
2 245
Senast: mivve
·
Utrustning I vårt stall har vi kommit fram till att vi är i stort behov av mer hinder till våran relativt nygjorde ridbana, och håller nu på att...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: superstar
·
L
Utrustning Vad har ni för regntäcken egentligen? Eller kanske ska skriva VILKET av era regntäcken använder ni mest/är era favoriter. Lägg gärna in... 2
Svar
34
· Visningar
2 605
Senast: Diba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka