Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Jag har en sadel här hemma som måste akutrengöras men jag har ingen lädertvål och tar mej inte till hästaffären förrän i helgen. Jag...
Svar
8
· Visningar
2 588
Senast: Tofflan
·
T
Utrustning Nu står jag i valet och kvalet. Snart är det Gbg Horseshow och då skall jag köpa nya saker att ha på fossingarna i stallet, frågan är...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: TheZ
·
Utrustning Någon som vet vad Albion Legend MW+ motsvarar för bomvinkel?
Svar
2
· Visningar
943
Senast: sissu
·
T
Utrustning Har en unghäst som jag ska rida in nu. Funderar på hur jag ska kunna hålla hans mun i bästa skick. Min fundering är om det finns ett... 2
Svar
25
· Visningar
1 819
Senast: arna
·
P
Utrustning Jag undrar vilken tumstorlek jag ska ha på sadeln? Jag är 165 cm lång och väger 72 kilo. Är en 17 sadel för liten för mig? Nån som vet:cool:
Svar
11
· Visningar
1 198
Senast: Bison
·
Utrustning Kommer ni ihåg? Ridskor, Rutiga ridstrumpor och sen nerhasade benvärmare över skorna och en bit upp på benen.USch. så otroligt fult. Tur...
Svar
18
· Visningar
1 382
Senast: Julle
·
Utrustning kan ni inte ta och slänga in lite bilder på era hästar i full utrustning, det är ju så snyggt med "krimskrams" håller ni inte med...
Svar
8
· Visningar
6 024
Senast: Freja_
·
M
Utrustning kan ni inte lägga in lite bilder på er och era hästar i full utstyrsel på tävling ? alltid lika kul att kolla på ;D molvi 2
Svar
28
· Visningar
2 729
Senast: Jonna86
·
R
Utrustning Det är ju helt "galet" att rida utan diverse (svindyra) paddar i en bomlös sadel, men att rida med barbackapad utan ö h t någonting...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: svea
·
Utrustning Läste precis i tidningen att Star trailer, bendrup, kyllingekärran och Trane ska slås ihop till ett och då ska dom heta Thuleoch banta... 2
Svar
24
· Visningar
7 488
Senast: hannibal
·
H
Utrustning hur är de i kvallitén? jag tycker de är väldigt fina o funderar på att köpa det svarta med remontnosgrimma o vita sömmar, dessutom e...
Svar
1
· Visningar
793
Utrustning Funderar på att sälja min crown pga ekonomi,:cry: vet ni vad jag kan begära för den?? det är inte en skåma på den....
Svar
4
· Visningar
896
Utrustning Tänkte passa på under GBg Horseshow och köpa ny hjälm :) Men vilket märke är att föredra? Det ska vara en ventilationshjälm, rent...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Chili
·
Utrustning Är de bra? Var ju väldigt billiga för att vara helskodda så nu undrar jag om det finns någon här på buke som har såna...
Svar
4
· Visningar
1 942
Senast: Vimsan
·
M
Utrustning Vart kan man hitta ett svart pannband med mässingsklinchers (?) i stl full för en rimlig penning? Ingen av de stora kedjorna har det...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: Panikie
·
C
Utrustning jag undrar om det finns set med 4 st senskydd, alltså fram + bak att köpa alt. 2 set, ett med fram & ett med bak. har ju sett att det... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 387
Senast: cerrox
·
M
Utrustning Skall man till ett kallblod (stil med nordis) ha smal eller bred nosgrimma? vilket ser bättre ut?
Svar
17
· Visningar
1 069
Senast: satanic
·
Utrustning Min häst är svårlastad och vi håller på att träna för fullt, men känner att vi inte riktigt kommer någon vart. Flera har tipsat oss om...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: Immer
·
B
Utrustning Vilka reflexer anser ni är absolut nödvändiga? För min del brukar svansreflex, reflexbrösta och benreflexer vara grunden, samt...
Svar
19
· Visningar
1 575
Senast: Monny
·
P
Utrustning Såg superfina Pessoa vintertäcken i en affär och frågade om det fanns regntäcken, men de va slut så de beställde hem ett till mig...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka