Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Ni som kan detta med transporter. jag har en stor häst ; dryga 700kg och 176cm hög. Funderar på om jag kan transportera honom i en... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 907
Senast: Don_93
·
M
Utrustning Hejsan! Har tänkt lite på det här med bett. Rider just nu på ett rakt appelmouth bett i gummi. Mne hästen tenderar på att kunna bli...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: MartinaN
·
Utrustning Nån som rider på ett tredelat pessoa varför? och till vilken typ av häst? Känner ni skillnad på tvådelat och tredelat pessoa? Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: PrinceFair
·
H
Utrustning Måste bara ha lite smakråd. Vad ska man köpa för färg på eskadronskydden, de helt vanliga senskydden, svart, brun eller gråa? Har en... 2
Svar
27
· Visningar
1 792
Senast: Panikie
·
H
Utrustning för ett par mountain horse windsor jodphurs? jag har precis vunnit ett par mountain horse windsor jodphurs och tillhörande stigbyglar...
Svar
10
· Visningar
984
Senast: Salinero
·
E
Utrustning Jag har en unghäst som jag börjat tömköra, annars går vi lite promenader etc. Han är van vid träns och repgrimma men vid tömkörning...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: Elliot
·
Utrustning La in denna på distans också men tror ej att det blev något(konstigt). Ialla fall så har jag sett en distanssadel från Gallop ute både...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: Daimie
·
D
Utrustning Hej, undrar om det är någon här som har en sådan där ridgjord som dyker upp lite varstans (finns tex. på sista uppslaget i...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Miaaa
·
Utrustning Var hittar man dressyrgjord av märket Event ? Tättran
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Tättran
·
E
Utrustning Tycker ni att ridstövlar med snörning funkar till både hoppning och dressyr?
Svar
10
· Visningar
1 438
Senast: Chivita
·
Utrustning Jag söker med ljus o lykta efter en sadelgjord/hopplatta med fårskinn. Jag har för mig att Hansbo har en, nån som vet nån sida på...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: popeye
·
G
Utrustning Vad har du för utrustning som du tycker om bäst till din häst? ex. rosa grimma, snygga benskydd? Jag tycker bäst om mina vinröda... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 772
Senast: Dunderklumpsan
·
Utrustning Jopps. Nya pannband har kommit till JWs produkter. Snygga är dem! :love: ... 2
Svar
33
· Visningar
2 251
B
Utrustning hur gör ni när ni applicerar på liniment? särskilt raditals liniment som är så vattnigt...:crazy: jag brukar ta lite i handen o...
Svar
11
· Visningar
1 911
Senast: Bison
·
S
Utrustning Har en ponny som har en knasig storlek på huvudet. Rent längdmässigt är ponny storleken bra, men han har för stort huvud "över näsan"...
Svar
5
· Visningar
631
Senast: Horsen
·
P
Utrustning Kan man ha ett stalltäcke utan kryssgjordar om man sätter på en täckesgjord eller är det farligt att låta hästen stå så en hel natt om...
Svar
18
· Visningar
2 437
Senast: Horsen
·
Utrustning Jag har sett en sadel somligger ute på både Bukefalos och tradera, en engelsk distanssadel från Gallop. Den var extra vid, ca 37-38...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: mahlmt
·
Utrustning Hur hårt ska det sitta och hur långt ner på nosen. Vad ska jag tänka på förövrigt. Ska prova på min häst, och har aldrig ridit bettlöst...
Svar
1
· Visningar
643
B
Utrustning Var har det tagit vägen? Såg deras monter på Scandinavium 2004 , men sesan dess inte hört nått alls från dem.. Deras leopardfärgade...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: C_V_B
·
H
Utrustning Såg att takhöjden på nya släp är 2.30 cm men hur höga är de äldre släpen? Det är lasthöjden jag är intresserad av. Sen är de lägre bak...
Svar
7
· Visningar
1 875
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka