Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Funderar på att köpa en begagnad county, men blir lite fundersam kan någon hjälpa mig, har på prov en Warmblood 17" 4 Fit , vad är det...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: cikoria
·
Utrustning Vet att många här rider i specialbeställda ST. Vad för speial är det med din sadel? Varför passade inte standard? Vad fick du betala...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Marlan
·
G
Utrustning Har skrivit om detta på Hästvård förut, men fick inga svar där så jag provar här istället. Min häst får skav av sadelgjorden, hon har en...
Svar
16
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·
N
Utrustning hejhej, får man ha gramantygel på ärevarv? ifall man får det får man även det på ponnytävlingar? tacksam för svar
Svar
14
· Visningar
1 654
Senast: Alexandra_W
·
K
Utrustning Någon som vet något snyggt mörkbrunt träns med pullargrimma? Ska köpa det till ponnyn men har inte hittat nåt snyggt än. Det ska vara...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: Alexandra_W
·
H
Utrustning en wintec med x-vid bom (vitt järn) och en prestige med vidd 37, vilken är bredast och mest svängd?
Svar
3
· Visningar
798
Senast: skogersson
·
C
Utrustning är det någon som vet vart man hittar HELtäcke som täcker hästen på hela kroppen, magen, halsen & till å med huvudet? eller kanske själv...
Svar
17
· Visningar
1 200
Senast: Kratus
·
W
Utrustning Hej! Tips på snygga gröna saker som täcken, skydd, schabrak mm. Även beigt, creme och svart! :D
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: svea08_
·
Utrustning Var inne på nätet o hittade en sida med deras träns o tillbehör, bla ett väldigt fint v-format pannband med en blå eller grön blomma i...
Svar
15
· Visningar
1 277
Senast: ann80
·
Utrustning Jag har ett problem. Mina en gång vita tävlingsridbyxor antar en fläckvis gulare nyans efter varje tävling trots att jag tvättar dem...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Skaune
·
Utrustning Jag (och flera andra i mitt stall) har hästar som varierar rätt mkt i bredd och rygg under året. Min häst lägger hull runt om bålen och...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Bewelinn
·
Utrustning Åh, mina föräldrar har sagt att jag får köpa vilken sadel jag vill, "utan att titta på prislappen"! :love: tänker ändå inte köpa nån... 2
Svar
24
· Visningar
1 645
Utrustning Nån här som gör det, eller känner ni någon?? Såg att vv har det, antar att det är nya släp det gäller mest. Det ingår, service...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: MissOnly
·
Utrustning Har en bomlös sadel som jag trivs med(förutom att den glider fram lite) men vill väldigt gärna ha en sadel till att varva med. Min arab...
Svar
13
· Visningar
1 048
Senast: Julle
·
H
Utrustning Vad gör man? Lägger i några skivor, men vad för skivor? Det får ju inte bli halt att stå på. Någon som har några tips? 2
Svar
20
· Visningar
1 897
Utrustning hur långa ska de vara igentligen? vart ska de sluta?aldrig fattat det
Svar
5
· Visningar
616
Senast: Bison
·
H
Utrustning vad har ni för erfarenheter av dem? jag syftar på det vanliga som kostar typ 210 som har diamantquiltning o e ganska mjukt :p
Svar
14
· Visningar
1 674
Senast: bigganl
·
R
Utrustning Jag har problem med min häst. Hon blir ruggad av sadeln bakom sätet på båda sidor. Pälsen blir avgnuggad. Rider mest med westernsadel...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: AnnikaH
·
R
Utrustning Vet någon om det går att få tag i marinblåa manrosetter någonstans?
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: romancia
·
B
Utrustning Jag behöver ett pannband i blått! Något bra tips? Gärna ett sådant där flätat (fult) som var vanligt för 20 år sedan.
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Fortfarande Grevinnan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka