Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning har funderat över att köpa en fårskinnsvojlock. Min häst får lite pälsskav av sin vojlock och schabrak (inte av sadeln utan av...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Magnum
·
Utrustning www.equalityline.se har gjort webb-butik! :banana: 2
Svar
21
· Visningar
2 441
Senast: piggis_83
·
Utrustning Någon som har den? Är ju väldigt billig, men är kvaliten hyfsad ändå? Hur är stl?
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: plym
·
M
Utrustning Jag är på jakt efter ett par hellånga chaps. Sådana som jag spetsat in mig på är liknande som "storfräsarna" (Malin B, Peder etc...)...
Svar
13
· Visningar
942
Utrustning Kollade i Källquistkatalogen nu, och Knights ska visst komma med en syntetsadel till hösten. Finns en allroundmodell och en...
Svar
3
· Visningar
711
H
Utrustning Hej ! här är en bild på "min" tjej . :love: ska sy ett ländtäcke till henne :) och undrar vilken färg på fleece tyget ? mönster... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 599
Senast: rassa
·
Utrustning Hej! Hoppas jag lägger tråden rätt nu, hitta inget annat ställe o lägga den på. :crazy: Det jag undrar över är hur mycket det kostar...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Egonson
·
G
Utrustning Någon som har erfarenhet av barbackapaden på Ponnyprakt? Hur tjock är den? Som en vanlig vojlock? tjockare? Jag hade inte tänkt att...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: missen
·
Utrustning Finns det. Har ett som jag fick med hästen när jag köpte honom. Och har spanat sen dess det vill säga 4 år :p 2
Svar
27
· Visningar
1 786
Senast: Lemieux
·
Utrustning www.fotogalleriet.se/pic1769634 Jag ska köpa denna häst (om den går igenom besiktningen vill säga, hoppas!) Jag gillar inte tränset...
Svar
14
· Visningar
1 565
Senast: missen
·
A
Utrustning i Dura-Tech Stretch-material. -huh?! vad är det för nåt? Någon som har ett par såna, är de bra?
Svar
5
· Visningar
842
Senast: armando
·
Utrustning Ska ev. va med på en löshoppningskurs med mitt lilla monster... (shettis/islänning vallack musblack):love: Men jag måste uppdatera...
Svar
1
· Visningar
899
G
Utrustning Jag undrar var man kan hitta telefonnummer till sadelutprovare. Vi behöver en i Håtuna, mellan Bro, Bålsta och Skokloster. Tack på...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Gilraen
·
W
Utrustning Hejsan. Undrar om någon vet nån svensk sida som säljer Jw grejer? :idea: Är lite intresserad av ett schabrak med matchande luva. Hittade... 2
Svar
28
· Visningar
1 555
Senast: nipa
·
H
Utrustning Japp! I min nya sadel! Det blev en Selleria Equipe Freeland! :love: Den är helt underbar!!! Härligt läder med supergrepp i hela...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Utrustning Är i akut behov av ny sadel, men jag håller på att drunka i all information om alla sadlar. Hästen (grov islänning) är enormt bred (och...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: diny
·
Utrustning Min lilltjej på 11år ska få en dressyrsadel till sin d-ponny (Connemara). Letar därför sadel m lite kortare kåpor då hon inte är så lång... 2
Svar
33
· Visningar
2 604
A
Utrustning Walsh (tror det stavas så) :love: så snygga! men vart kna man köpa dem?! bli så förtvivlad! kan inte hitta dem någonstans! Vart har...
Svar
6
· Visningar
1 438
C
Utrustning Vad jag har förstått så finns det väldigt många kunniga personer här inom "sadelområdet"...:idea: (Hoppas jag;) ) Därför skulle jag... 2
Svar
25
· Visningar
1 921
Senast: Eiche
·
W
Utrustning Behöver ett nytt hackamore och kikade på B**jes... De har ett "ponnyhack" dv.s.modellen ponnyhack och storleken de har det i är ponny...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fjärilar!
  • Dalmatiner