Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Måste ha lite råd nu. Det är så att jag hittat en bomsadel i xxw som troligen skulle passa min breda femåring, men samtidigt känns det...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: mahlmt
·
H
Utrustning vet inte om den här tråden hamnar rätt nu... Försöker hitta en liten djurtransportskylt att ha fram på transporten, vill alltså inte...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Han_naH
·
O
Utrustning Jag vet inte om det bara är jag som försöker delta i varenda internettävling som finns, så att jag kan vinna något fint :angel: . Men...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Notorius
·
Utrustning Stubben 32 vad blir det på prestige?? Tacksam för svar :bow:
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Bison
·
N
Utrustning Ar det nagon som har testat en worchester nosgrimma? Sag den i shires katalog. Lite nyfiken pa hur den fungerar.
Svar
13
· Visningar
1 325
Senast: mackan
·
Utrustning Ja, "funkar" det? Har ALLT i brun/beige/créme just nu. Verkar dock som jag fått tag på den perfekta sadeln, i SVART. Självklart blir...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Freja_
·
Utrustning Var hittar man en större sådan i stor-Sthlms området. Hyr eller köp. Vad betalar ni för era i hyra-tömning eller vid köp? Är tacksam...
Svar
4
· Visningar
2 005
Senast: axel
·
Utrustning Jag har äntligen bestämt mig för att köpa ett släp. Efter mycket funderande har jag valt ut IW och Henra, det är ett 1-hästarssläp jag...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: fälttävlansnörd
·
Utrustning Är det jättesvårt att hålla dem rena? Hade tänkt köpa setet med benskydd från equilex, men förstörs de om man använder dem hemma också...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Atlanta
·
Utrustning Ngn som vet om det finns någon återförsäljare av Passiers träns i närheten av Göteborg? Vill inte beställa utan att ha sett i verkligheten..
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: ann80
·
T
Utrustning Jag har lite problem med min säkerhetsväst när jag rider dressyr, den är helt omöjlig att ha helt enkelt. Den är hårt och allmänt i...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: anni0301
·
Utrustning Var nyss på Hööks och provade samtliga shortchaps. Alla var för långa, och om de skulle passa i längd så gick de inte runt vaden. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 328
Senast: _Waccardi_
·
S
Utrustning Har någon de stövlarna? Är de bra? vad kostar dom på ett ungefär och var kan man få dom billigast? :angel: 2
Svar
21
· Visningar
1 840
Senast: pollan
·
K
Utrustning Nån som har en sådan? Jag har funderat på att köpa en men jag vill gärna veta först avd det är för typ av form påden (rund eller oval)...
Svar
6
· Visningar
902
·
Utrustning Var kan man köpa dem, på nätet? Jag köpte en för länge sedan från Bidermans på den tiden de hade internetshop. Men var finns de att få...
Svar
5
· Visningar
1 011
·
Utrustning Är i tagen till att köpa nytt träns nu och jag har lite lätt beslutsångest. I typ 3 års tid har jag varit kraftig motståndare till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 724
Senast: Snurran
·
Utrustning Jag letar efter tömkörningstömmar som är korta, inte dom vanliga 12-16m, detta pga jag tömkör skorlorna på spanskt vid dvs, strax bakom...
Svar
8
· Visningar
1 627
Senast: Matti
·
Utrustning Varför är de allid så breda. De är ju i herrstorlek, helt omöjliga att sluta handen runt. Det är kanske är därför som så många rider... 2
Svar
20
· Visningar
1 301
Utrustning Ja är det någon som har hört talas om denna sadel? Bra/dåligt?
Svar
12
· Visningar
3 018
Utrustning Står i valet och kvalet att införskaffa en riktigt bra sadel till mig och hästen. Körde inom Jensens och provsatt en sadel som min...
Svar
7
· Visningar
1 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Den ständiga sommarplågan, skydd?
  • WE-tråden
Tillbaka