Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning och bestämde mig för dom här http://i15.photobucket.com/albums/a398/rassa_/blommor.jpg hahaha,,kan tro att det kommer att sticka i...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: clint Eastwood
·
J
Utrustning Nån som har testat dem?
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Sunshine
·
Utrustning Någon som kan tipsa om sådana inom max 15 mil från Göteborg? Jag vet att Svensk Ridsport ordnar sadelprovardagar i Kungsbacka med en...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Maran
·
Utrustning Börjar bli dax att köpa träns till unghästen och vill nu ha tips på bra märken och modeller! Vill ha ett träns i bra läderkvalite och...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: suisyola
·
N
Utrustning Såg en tjej med assnygga stövelskaft, Cavallo, nån som vet vart man kan köpa dem? I Sverige.
Svar
10
· Visningar
2 598
Senast: Notorius
·
Utrustning Kollade på Stall Vrås hemsida nyss och såg den här: Såg väldigt intressant ut... Har skickat iväg frågor till Linda så får jag se... 2
Svar
21
· Visningar
2 035
B
Utrustning Vart kan man få tag i guldiga boots?:) Har för mig att jag sätt bilder här på buke på guldiga vikt boots:)
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Utrustning Ni som har gjort det, eller ni som har både bom och bomlöst, hur har era hästar reagerat på det? Går de lika bra med båda sadlar? 2
Svar
32
· Visningar
2 795
Senast: Bewelinn
·
H
Utrustning Det diskuteras ju en hel del om sadlar o dess passform, folk köper nya sadlar hela tiden o stoppar om hit o dit tar ut sadelprovare mm... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 232
Senast: Valencia
·
C
Utrustning jag ska köpa en ny hoppsadel till min hafliger som är väldigt bred över ryggen. nu har han en wintec med vitt koppjärn i, men den är i...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: rocki
·
F
Utrustning Var där igår och köpte två stycken för 198 kronor styck. Svarta med den där typiska gråa ventilationen fram och bak och några tunna... 2
Svar
24
· Visningar
3 050
S
Utrustning Då H***s verkar ha slutat med sådana benskydd undrar jag om någon vänlig själ här kan tipsa om var jag kan få tag på liknande (helst...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Buttercup3
·
Q
Utrustning Hej! Jag tycker att dessa saker är extremt fula och fattar inte hur folk kan bära dem. Och verkligen inte tävla i dem. Jag har tävlat... 9 10 11
Svar
213
· Visningar
18 345
Senast: Freja_
·
N
Utrustning Finns det vindmätare att köpa någonstans?
Svar
1
· Visningar
860
Senast: svea
·
L
Utrustning Hejsan! Fick hem Min Foderhäst i går :) :love: Han är förstås helt underbar=) En varmblodsvalack på 1,63, han är tio år gammal...
Svar
10
· Visningar
851
Senast: scizofren
·
Utrustning Jag provade min systers rosa:crazy: , tvådelade Happymouthbett på mitt halvblod igår. Det är en cm för långt men jag vill mest bara...
Svar
16
· Visningar
1 171
Senast: Bubbla
·
Utrustning har funderingar på en ev. hoppsadel till stoet, att ha de gånger jag av någon anledning inte vill använda torsionen, och behöver lite...
Svar
14
· Visningar
1 120
P
Utrustning nu är det så att jag är typ mobbad(haha inte direkt men andra stör sig på att jag har så mkt benskydd!!) men hur många par tycker ni är... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 024
Senast: svea08_
·
Utrustning Jag ska åka och träna i helgen och har ordnat sambo-sällskap och transport. Åker sällan iväg med transporten och känner mig lite osäker...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Hur mäter man hur stort bett hästen ska ha? Har hört att man ska mäta hur bred underkäken är och att man ska ta mått efter det. Bettet...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?