Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Kan ngt ge ett tips om ett bra stalltäcke som andas men som inte har ull eller flis som ytter tyg (så att inte spånet kan fastnar). Typ...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: maggan2
·
V
Utrustning Finns det någon som vet om man kan hitta Jacson sadlar i någon butik i och omkring Malmö. Jag hittar ingenstans.
Svar
1
· Visningar
526
Senast: mumin
·
Utrustning Var hittar man ett sådant till ett vettigt pris max. 5-600:- Inget western träns, utan ett vanligt med en vanlig hederlig engelsk...
Svar
14
· Visningar
2 563
Senast: Spirit
·
Utrustning Provade den nya Arabiansadeln igår, och det var lite konstigt att rida i en bomsadel igen. Man fick typ ingen kontakt med hästen, han... 2
Svar
31
· Visningar
1 804
Utrustning Idag har jag varit iväg till ridhuset o dit hade jag beställt en sadelutprovare, eller en ÅF som kan sånnt där, är utbildad bla av Jimmy...
Svar
8
· Visningar
1 170
Utrustning Hoppa över den långa inlendningen om ni vill... Som duktig hästägare ville jag prova ut en sadel och trodde sedan att allt var frid och...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Niki
·
E
Utrustning Hejsan, jo de e så att jag undrar eran åsikt. Om jag ska ut å kantra med min häst (inte speciellt "hårt" eller nått, bara rulla på en...
Svar
11
· Visningar
958
Senast: Bison
·
Utrustning Ska byta golv på min gamla Kylinge nu i vår. Standard är väl 21 mm plyfa vilket jag antar ligger i (har inte mätt). Jag undrar om man...
Svar
12
· Visningar
1 571
Senast: athena
·
H
Utrustning e det nån som vet hur mycket en sån kostar? ny/beggagnad hmhmhm
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Han_naH
·
M
Utrustning Det finns en tråd nu som jämför Achen och Pullarnosgrimmor - med perspektiv utseende. Skulle vilja veta mer om deras olika...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Matilda_o_Bonita
·
H
Utrustning om man får utrustningen till hästen när man får den ( om man köper av en privatperson) brukar man få betala för utrustningen då?:bump: 2
Svar
21
· Visningar
1 913
Senast: Julle
·
L
Utrustning (Nu vet jag ju redan några som har men.. :angel: ) Så, läs rubriken och vad tycker/tyckte ni om er sadel? + och - Bild? :)... 2
Svar
34
· Visningar
8 130
Senast: Kratus
·
M
Utrustning Granngården har erbjudande om smal lädergrimma med mässingspänne i svart och brun för 209kr i stället för 224kr. Någon som vet om...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: Asfolath
·
Utrustning :cry: Jag skulle ju få köpa en HdR, allround mot hoppsadel, eftersom min egen Wintec beter sig konstigt (drar sig snett). Har fått...
Svar
4
· Visningar
672
N
Utrustning En klippt häst (helklippt eller med päls kvar över rumpan) som är "normalfrusen" och står i ett stall som håller ca 12 grader, skulle ni...
Svar
8
· Visningar
1 757
T
Utrustning Hejsan! Ska köpa ett täcke åt en ponny vilket jag aldrig gjort förut! :rofl: Undrar om nån har en aning om vad en stor b/liten c har för...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: ang
·
Utrustning Har ingen aning var denna tråden ska ligga, utrustning, hästhantering eller... Jag lägger den här! :) Jag har skaffat ett pessoabett...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: pinky
·
U
Utrustning Någon som har några bra tips... Funderar på ett par Cavallo Piaf men undrar om det finns några fler prisvärda snygga stövlar förutom...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: Jfrelin
·
S
Utrustning är det någon som har/har haft dessa till sin häst? Är dom bra? Funkar dom som vanliga skor, eller hur är det? Jag funderar på att köpa...
Svar
8
· Visningar
803
Senast: axel
·
E
Utrustning hej hej, ngn som kan rekomndera nå bra skydd som skulle lämpa sig till motionering på äng i form av att cantra(=galoppera runt ängen i...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Datorproblem
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur