Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag tänkte ordna ett litet formulär där ni (helst objektivt) får bedöma vad ni tycker om er utrustning! Inte nödvändigtvis jämfört med... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 007
Utrustning Jag fick ett mail från Kaupre om att jag kan få min dressyr sadel nu om jag vill, men då får jag välja mellan att ta en som heylan tog...
Svar
3
· Visningar
673
S
Utrustning Någon som har bild på de blå transportskydden med ljublått-rutigt foder? Var kan man köpa dom? :bump:
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Huntress
·
M
Utrustning Jaha, här kommer den tiotusende tråden om bomlösa sadlar..... Fick hem min sadel från Eq**comfort idag, och sprang genast ut och...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: MadickenII
·
Utrustning Keflys barbackasadel... http://www.kefly.se/HTML/aktuellt/barbacka.htm Är den nåt att ha? För- o Nackdelar? 2
Svar
24
· Visningar
1 950
Senast: Östkustbo
·
E
Utrustning Vilken sadel skulle passa till den här hästryggen? http://img.photobucket.com/albums/v609/emelit/IMGP0757.jpg...
Svar
19
· Visningar
1 202
Senast: tiba
·
P
Utrustning Vilka färger finns dom i? Främst Golden star, men även andra hoppsadlar. Svart och ljusbrunt bara eller? Hur "ljus" är den ljusa...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: piggis_83
·
P
Utrustning vad har ni för stigbyglar? jag har sprenger till min ena häst. får antagligen köpa ny sadel till min unghäst o därmed nya stigbyglar...
Svar
15
· Visningar
1 134
·
D
Utrustning För många år sedan så fanns det extra långa slangar och borstar att köpta till sin egna dammsugare. Har letat runt men inte hittat det...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: diny
·
Utrustning http://www.hippson.se/6519 Här skulle det inte göra ont att stå, eller vad tycker ni? :d Undrar vad man får betala i stallhyra... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 123
Senast: lojsan_
·
Utrustning Tror jag blir galen! Har letat som en tok på alla sidor jag kan hitta efter ett blå/gult hjälmöverdrag, men det är som förgjort :mad...
Svar
14
· Visningar
1 543
Senast: Lillaloppan
·
L
Utrustning Har precis köpt ny hoppsadel som är svart. Jag har en helt ny Prestige hoppgjord till men den är tabaco färgad som den gamla sadeln...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: solgard
·
M
Utrustning Vill gärna ha beskrivningar på hur din tävlingsstass skulle se ut i dina drömmar! Fantisera fritt och kanske lite galet.... jag skulle...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Fidelity
·
D
Utrustning ..kan ni inte lägga upp bilder på hur hästen ser ut i det med eller utan ryttare, färdiga för ridtur eller under ridning. Ska snart... 2
Svar
21
· Visningar
1 887
Senast: axel
·
Utrustning Jag vill köpa stigläder som ska passa min 4 åring. På H***s har de bara junior 125cm och det är på tok för långt. Hästen i fråga är en...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: mumin
·
H
Utrustning Jag undra om det finns kapsoner MED bett, alltså så att man slipper ha en kapson och vanligt träns. Jag tycker det verkar klumpigt att...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: moli
·
Utrustning är det ngn som har de nya flexi nått? vad tycker ni om dom? jag tycker att dom verkar bekvämare för hästen men är passformen lika bra...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Lotta68
·
Utrustning På Eko:- har de nu halva rea priset! Fyndade idag 4 blå benlindor för 25 kr (ord. 100 kr) 4 vinröda benlindor 25 kr (ord. 100 kr)...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Magica
·
A
Utrustning Nu var det ett tag sedan jag var här och surrade och även ett tag sedan jag surfade runt på internetbutikerna.. Så jag har lite dålig...
Svar
4
· Visningar
1 570
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?