Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ja nu kan jag ansluta mig till skaran med sadelproblem. Fick i samband med hästköpet erbjudandet att köpa utrustningen för 5000kr...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: söderböna
·
C
Utrustning Jag skall köpa ett nytt träns för att dressyra runt på dressyrtävlingar med. Har lite olika krav: 1. Bred nosgrimma 2. Mjukt...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Marwinette
·
Utrustning Har nu ett nytt träns som jag använt ca 8 ggr, jag har dock bara smörjt det med Stübbentvål efter varje ridning,men förstår ju att det...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: Marika
·
Utrustning Jag ska köpa nytt träns, men kan verkligen inte välja. :o Så ni får hjälpa mig och vara smakråd. Jag är fattig student, därför blir... 2
Svar
25
· Visningar
2 209
S
Utrustning heej...jag undrar om man kan använda islandsadlar på en vanlig häst?? :rofl:
Svar
6
· Visningar
862
Senast: LinnK
·
J
Utrustning Vilket är det smalaste bettet...tränsbett...2 eller 3-delade? Jag har bara hittat 14 mm...finns det smalare? 2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 279
Senast: jjeg
·
H
Utrustning Jag vet - Jag och mina utrustningsfrågor!! :p Denna gång vill jag veta vad ni vet om Equipe sadlarna? Försöker googla lite på det... 2
Svar
21
· Visningar
6 643
Senast: hopp_o_galopp
·
O
Utrustning Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av eller har ett eget Isabell Werth schabrak. Jag undrar med tanke på att jag funderar på...
Svar
15
· Visningar
2 294
Senast: overtyre
·
G
Utrustning någon som vet var man kan hitta sådana? Har sett det på tävling där de har hästens namn på pannbandet :p 2
Svar
30
· Visningar
2 476
Senast: Sarasara
·
Utrustning Läste en tråd om nosgrimmors vara eller icke vara...så kom jag på en sak som jag hade hört för längesedan och ville bara höra vad ni har... 2
Svar
30
· Visningar
2 087
S
Utrustning jag letar efter ett äppelgrönt dressyrschabrak, eller en grimma. Men jag har hitills inte hittat något. Någon som vet? :bump:
Svar
2
· Visningar
802
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Ja nu ska hon som hjälper mej med sadel ta hem en Globus till mej, men nu vill hon veta om vi ska satsa på en hopp(esperanza) eller...
Svar
4
· Visningar
702
Utrustning Jag har en häst med en kort rygg som ska ridas till sommaren. Dessvärre har han en ganska kort rygg vilket gör det svårt att hitta en...
Svar
14
· Visningar
1 123
T
Utrustning Nån som har erfarenhet av h**ks chaps? Lägger in en bild så ni vet vilka jag menar :) Tänkte nämligen åka o kika lite på dom var ett...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Whitaker
·
M
Utrustning Är det någon som vet vart man kan hitta en star treek cc? Butik eller internet.
Svar
2
· Visningar
563
Senast: maddde
·
K
Utrustning http://www.ebay.se/viItem?ItemId=7222608561 :rofl: :rofl:
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: Whitaker
·
Utrustning ja min svarta märkeslösa dressyrsadel har blivit sliten vid skänkeln och numera brun där, finns det ngt man kan smörja på som gör att...
Svar
16
· Visningar
1 326
M
Utrustning Hittade en typ ev bett som jag inte sett förut, på Granngården. Det var tvådelat, men böjt liksom, så det blev som en halvmåne när man...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Madeleine Nilsson
·
Utrustning Vad har ni på er på fötterna när ni är ute och rider i kylan? Igår när jag red trodde jag fötterna skulle trilla av...:( Hade vinter... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 372
Senast: Yamaha
·
Utrustning Har ett gammalt träns jag tänkte använda igen, men käkremmen är ganska sliten, så kanterna är inte svarta mer utan...typ grå :p Kan...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Mystix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈