Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning hej! jag funderar på att börja köra min nordistravare lite. hon är travtränad förut men jag har aldrig kört. tänkte köra med rockard...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: rocki
·
L
Utrustning Ja , hur gör man om man ska mäta benets höjd, ska man ha skor på sig eller? Och vaden mäter man väl på den bredaste stället om jag har...
Svar
4
· Visningar
591
Senast: Widerberg
·
Utrustning Finns det någonstans att köpa enbart huvudlaget,dvs utan nosgrimma?
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Zolimita
·
Utrustning Provar en sadel på lillhästen nu. Han brukar protestera vilt om han inte trivs i sadeln men han rör sig glatt och bekvämt med sadeln... 2
Svar
32
· Visningar
6 828
Senast: Yeahnny
·
W
Utrustning Hej alla där ute:p Undrar lite över just Henri Di Rivel dressyrsadlar, någon som har nån erfarenhet av dem?:bump: 2
Svar
35
· Visningar
6 097
Senast: ConnyPonny
·
Utrustning Har jättemycket hästgrejor som jag vill sälja, finns det någon i göteborgstrakten som har någon hästloppis? Vet att ridklubbar har det...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: ConnyPonny
·
Utrustning Jag har en sådan sadel hemma nu, och än så länge har den vart godkänd. Men det står ingen prislapp på den. Någon som vet ungefär vad den...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: orion_x
·
Utrustning Kan man göra det med gott samvete...?? Jag har 2 rätt så olika damer, men som de flesta andra en begränsad ekonomi. De är båda... 2
Svar
27
· Visningar
2 247
Senast: Lollan
·
J
Utrustning Funderar lite kring dom olika modellerna.....Letar på begagnat marknaden och hittar lite olika modeller som inte finns på deras... 2
Svar
32
· Visningar
3 384
Senast: jjeg
·
R
Utrustning kan jag (vi på buke ;) ) inte få se bilder på er andra där ni är färdig matchade (?) och klara för ett ridpass? Vill bli lite inspirerad... 2
Svar
28
· Visningar
2 625
Senast: Lord Owen
·
H
Utrustning Det är kul att se vilka olika fräscha vägar släpdesignen går idag. En sak är i alla fall säker: tiderna när det mest extrema du kunde se... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 854
Senast: lady_flash
·
T
Utrustning Det ska finnas en sadelgjord som är utformad på ett visst sätt som man kan använda om sadeln har en tendens att glida framåt något...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: da_hannah
·
R
Utrustning är det ngn här på buke som har detta ullridtäcke ifrån exklusiv? Min kompis önskar sig ett ullridtäcke när hon fyller år. Detta var...
Svar
8
· Visningar
886
Senast: Sandra S
·
M
Utrustning Någon som var där redan idag den 24 och inhandlat något kul? Så man vet vad man ska kika efter imorgon : ) Blir väl som vanligt att... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 415
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning man ska inte stödja djurplpågeri genom att köpa dunjackor som inte är stoppade med svenskt dun vilka nästan inga jackor är. (svenskt dun... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 217
Senast: joneya
·
Utrustning Hur skulle en häst som inte trivs med nosgrimma reagera på ett bettlöst träns?
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Septicemia
·
Z
Utrustning Vem hittar/har den konstigaste (ful eller fin) designade trailern? Börjar med denna... 2
Svar
25
· Visningar
2 033
Senast: ch791022
·
N
Utrustning Vet nån var man kan få tag på fleecetäcke med hög hals upp till örona med fasta kryssgjordar? Finns det överhuvudtaget? Vore skönt att...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Nicke
·
Utrustning Skulle ni våga beställa ett par stövlar med 44 cm skafthöjd om ni mäter ert ben från golvet till knävecket till 40 cm? Om stövlarna är... 2
Svar
25
· Visningar
4 447
Senast: Dreamer
·
Utrustning Hur är det i kvalitén? Finns ju både regntäcke och ett vintertäcke. Är det verkligen regntätt?? Tacksam för tips! /Lizzie
Svar
17
· Visningar
1 557
Senast: Pysen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Den ständiga sommarplågan, skydd?