Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag skulle vilja ha ett svart träns, helst med smala remmar och smal nosgrimma men normal fungerar också, bara det INTE är bred... 2
Svar
25
· Visningar
2 253
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Är det egentligen ngn skillnad på ett vanligt tredelat bett och på ett tredelat bett med fasta ringar? (förutom att bettringarna inte...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Långnos
·
T
Utrustning Precis. När han är lite "pigg" så börjar han ruska, i skritt kan jag hålla honom ok men när vi travar(mest på hemväg)och han helst av...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: mumin
·
L
Utrustning Har ni erfarenhet av några av dom här? Vilket tror ni är bäst? Tänkte prova nåt rakt gummi/syntet bett men det är något med min hästs...
Svar
12
· Visningar
1 253
Senast: sissu
·
F
Utrustning Rider nu på 3 delat tränsbett, i sommar så har min häst föl o har då tänkt göra som jag brukar göra när vi har föl. rida kortis stunder...
Svar
14
· Visningar
1 082
Senast: MadickenII
·
N
Utrustning Ska pelhamstången vara rak eller delad? Måst byta till pelham igen för min häst är något för stark.
Svar
13
· Visningar
1 016
Senast: Notorius
·
N
Utrustning Har de nån hemsida med alla deras grejjer? Jag måste ha en bild på en av deras produkter :p
Svar
2
· Visningar
707
Senast: _Yggdrasil_
·
Utrustning Vilket bogskydd tycker ni är bäst? Jag har bara använt de i lycra tidigare, de som är typ i baddräktstyg. Tycker de är bra men det blir...
Svar
10
· Visningar
1 627
·
L
Utrustning Döbert! :love: :love: http://www.doebert.com/product_list_saddle.php?active_nav=130&lid=1&wpid=130 Detta var ju bara :love... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 527
Senast: Mystix
·
Utrustning Äger några stycken utetäcken och har börjat fundera över vad vissa detaljer egentligen fyller för funktion. 1. Vad är det som är bra...
Svar
9
· Visningar
1 037
·
D
Utrustning Hallå!:bump: Funderar på att köpa en Don Necosadel till min häst. Vad har ni där ute för erfarenheter av denna sadel?:cool:
Svar
9
· Visningar
5 433
Senast: Dos Equis
·
C
Utrustning jag letade och letade efter en gammal tråd att lägga in dessa bilder på. Men hittade ingen så fick börja en ny. Hittade dessa "fina"...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: Cantilda
·
Utrustning Det pratas ju gott om dem men en vojlock av fårskinn är väl ganska tjock, blir effekten som med pad då? Funderar på att köpa en men...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Spider84
·
H
Utrustning vilka stigbyglar är bäst (säkrast) var hittar men dem? har någon en bild på dem? :cool:
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Sorbe
·
N
Utrustning Finns det att få tag på? Hittar bara från strl 12,5 och uppåt.
Svar
8
· Visningar
739
Senast: Notorius
·
Utrustning Cheval Liberté - Light - 2006 Är detta en bra transport ??
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Jossan_92
·
N
Utrustning nu har jag fått hjärnsläpp... kan ni bukefolk hjälpa mig att komma på vad sådana där hästskor i plast som man tar på hästen själv heter...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Nattuggla
·
Utrustning Duger det att tävla i tycker ni? Jag som sätter sporrarna innanför shortchapsen, måste man sätta de utan på stövelskaften? Tittat...
Svar
11
· Visningar
898
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Utrustning Vet att det finns en massa bomlös trådar, men jag har behov av en till. Nu är det så att jag själv är väldigt lång, närmare bestämt 183...
Svar
16
· Visningar
1 026
Senast: Uddi
·
F
Utrustning Behöver hjälp med att läsa av vad som står under sadel. En Appalosa Golden Star. Så här står det: 17 34 596031 L36 Är...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?