Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilken färg tycker ni är snyggast att ha på hjälmen om man har brun sadel och stövlar? Evt. på kavaj? Vilka färger har ni själv? :) 2
Svar
25
· Visningar
3 425
Senast: Centaur
·
B
Utrustning Halloj, VART finns det grå kavajer som inte har jättestora "axelmuffar", inte är Jättelånga och såklart ska de va snygga =) VART finns...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: Marika
·
P
Utrustning Va på henrikssons igår och såg ett suuuuupersnyggt shabrak där! Tror märket hette Anna Scarpati nånting? Kan det stämma? Tyvärr va det... 2
Svar
26
· Visningar
2 297
Senast: panaccea
·
C
Utrustning Nu har sista ridhästen åkt, kvar i stallet är bara fölstona och pensionären:( Min fundering är då hur göra med utrustningen...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: suisyola
·
L
Utrustning Jag har fått för mig att nya Paris D modellen har blivit mycket fulare och mer "orange" i färgen + att den är i typ samma färg hela...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: Annah
·
D
Utrustning nu vill jag se bilder på era matchande set med tex huva-schabrak eller likande!!
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: hopp_o_galopp
·
F
Utrustning Hej! Skulle Ni kunna ge mig lite tips var jag kan få tag på en ponnyrockard där man kan ställa in bredden mellan skaklarna? Jag har en...
Svar
3
· Visningar
732
Utrustning ..på en annons med grejer om man nu ändå inte har pengarna? Hej! Jag är intresserad av det blå/gula schabraket. Men jag vill... 2
Svar
29
· Visningar
1 850
Senast: jennis
·
A
Utrustning Ja..dom vill ju inte vara sämre... ...än hööks :cool: Värsta ponnygalet i år ;) 2
Svar
22
· Visningar
1 893
Senast: Manji
·
C
Utrustning Jag ska köpa en sadel till i första hand min kallblodstravare, men jag hoppas även den kan användas till min nsv bruks som bara är 2 år...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: cafu
·
M
Utrustning Har en halvblods kille på snart 10 år som fortfarande beter sig som en unghäs mellan varven. jag vet inte riktigt vad jag ska använda...
Svar
7
· Visningar
724
C
Utrustning Min ponny har allmänt väldigt dålig päls nu under vintern och när det närmar sig pälsfällning , han får skav av i princip allt även...
Svar
1
· Visningar
628
I
Utrustning Ja, har ni någon bild på hur bommen är fäst i transporten. Närbild på fästena önskas:bow: Har nu kedjor som måste bytas bort. Jag har... 2
Svar
39
· Visningar
5 543
Senast: Egonson
·
Utrustning Hejsan! har bara en undran..... När är en isbrodd sliten och det är dax att byta?? är det när den lilla "tappen" är nere eller...
Svar
12
· Visningar
3 108
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Är det någon som kan tipsa om ridbyxor med LÅG midja? Tycker alla ridbyxor har så höööög midja vilket jag finner obekvämt... :confused...
Svar
18
· Visningar
1 669
Senast: Spider84
·
J
Utrustning Finns det olika storlekar på manskapssadlar? Min mamma har köpt en manskapssadel som det står 2 på? Nån som har koll?
Svar
6
· Visningar
959
Senast: JennyK
·
W
Utrustning Allt jag prövat går sönder när vissa i stallet sköter fodringen - hinkarna är för klena när de dänger dem i krubban:smirk: Vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 742
Senast: ulle.j
·
L
Utrustning Hej! Är det någon som har provat att ha ett vanligt allround schabrak till en dressyrsadel. tänkte beställa ett sådanthärna från...
Svar
10
· Visningar
3 019
Senast: lolouice
·
L
Utrustning Hur stor skillnad blir det egentligen? Jaja, det är individuellt, men hur upplever NI det med ERAN häst. På en häst som vanligvis... 2
Svar
20
· Visningar
2 133
Senast: Alazan
·
M
Utrustning Jag har precis köpt mig en barefoot cheyenne :love: , otroligt skön. Jag trivs bra i lite längre stigläder, i skritt, men i traven och... 2
Svar
30
· Visningar
2 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka