Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det nån som vet var man kan få tag på Roeckl-handskar i stl 5? Gärna på nätet. De butiker jag hört med påstår att det inte...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: mumin
·
Q
Utrustning Jag behöver lite hjälp! När jag tävlade i söndags så slog jag i hjälmen så det blev typ två fula vita streck, sammeten skrapades...
Svar
7
· Visningar
730
Senast: Notorius
·
Utrustning Har ni några tips på vad man kan för sadel till en häst som "saknar" manke?
Svar
5
· Visningar
711
Utrustning Är inne på Subaru Legacy Outback, Volvo V70 och Passat. Vet att Subarun får dra 1500kr på b-kort, men vilka modeller av V70 och... 2
Svar
39
· Visningar
2 642
Senast: Pepa75
·
Utrustning Nu behöver jag råd för jag reder inte ut detta själv :crazy: Velar fram och tillbaks och verkar aldrig kunna bestämma mig. Såhär är... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 143
Senast: Jfrelin
·
A
Utrustning Hej. Tar tacksamt emot tips om vad man ska tänka på vid köp av hästtransport. Vad ska man kolla på, rostangrepp, förslitningar mm...
Svar
1
· Visningar
741
K
Utrustning Hej! Är det någon som har tips på var man kan få ett hästtäcke reparerat i norra Stockholmsregionen? Tacksam för tips!
Svar
5
· Visningar
1 308
Senast: Jfrelin
·
D
Utrustning Hur vet man hur lång sadeln ska vara?? Var exakt ska den sluta? Tänk om den blir för liten för mig i så fall.....:cool:
Svar
9
· Visningar
1 937
T
Utrustning Kan man rida med detta?Är det tekniskt möjligt? Jag har en gammal newforest som har svankig rygg och ingen sadel passar.Jag vill inte...
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: Pandora
·
Utrustning Man ska ju har paddar på hästensben om man har benlindor på, om man inte har de där special lindorna med fleece närmast. De är paddarna...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: X_tremless
·
Utrustning Satt just och läste tråden om Utrustning i speciella färger, och kom på en fråga. Ett distansträns, ex www.distansritt.nu har ett...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Zenith
·
M
Utrustning Vet någon en/flera bra hästaffär/er på internet som säljer carlesowen hjälmar menar inte jw har redan de emn mot dressyr Showhat eller...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Lemieux
·
Utrustning Jag har en jätte häst (på 1.75 ;)) och rider just nu på ett vanligt tredelat. I markarbetet funkar det utmärkt men utomhus och i...
Svar
15
· Visningar
1 037
Senast: Cado
·
S
Utrustning Har beställt en sadel från ovanstående sadelprovare och leveransen skulle ta 6-8v. Beställde en sadel enl mina önskemål som tillverkas...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: suset
·
H
Utrustning Som jag berättat i en annan tråd har jag problem med min kieffer hopp donau, någon som har förslag på sadel som liknar kieffern för...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: hoppare
·
Utrustning Vart kan jag hitta vita pikeurridbyxor av modellen montana elle rmondega??? Hoppas de finns.
Svar
12
· Visningar
894
Senast: cactuspower
·
N
Utrustning ALLA HAR JU FÖRSTÅS OLIKA SMAK,MEN VAD TYCKER DU? Brun el svart, sadel, träns färg på shabrak till en FUX Kunde vara kul och höra...
Svar
11
· Visningar
913
Senast: Nellie165
·
Utrustning Eftersom jag ska köpa ny häst och har bestämt mig för att köpa helt ny utrustning(från hästransport till borstar) så vill jag nu ha tips... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: Miss Sixty
·
Utrustning kan nån förklaa vad det är??jag vet att det är ett bett.. inverkan.. bra/dåligt.. bild på det... kostar-...
Svar
1
· Visningar
668
E
Utrustning Har en Tärnsjö tävlingssele, trav. Den är väl runt 10 år gammal och jag skulle vilja veta vad den är värd och vad den kostade som ny...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Eem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka