Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nya hemsida. är det tänkt att man ska kunna handla från den själv eller någon som vet??
Svar
8
· Visningar
784
Senast: Zlatan
·
Utrustning När jag rider med graman fäster jag den på sidorna om sadeln, har bara använt den ett par ggr, men jag har helt enkelt fortsatt så som...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: EB_
·
S
Utrustning Vad finns det för islandsträns som är mörkbruna och har remontnosgrimma? Inte ett vanligt trist h**ks islandsträns utan ett riktigt...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Skrauti
·
B
Utrustning Håller på med ett litet "jobb" Jag vill veta vad det finns för olika sadlar..inte märken utan sorter...typ dressyr,hopp,galopp..etc,etc...
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: cardior
·
H
Utrustning jag ska köpa nya schabrak från mias (typ 5 allround och ett hoppschabrak) från lillhästen i stav. men jag vet inte vilke färger som jag...
Svar
15
· Visningar
3 351
Senast: Mitrolle
·
L
Utrustning Hej någon som vet var man kan köpa en Charles Owen Showhat?( vet inte om den heter så men det är dressyr modellen jag menar). har... 2
Svar
23
· Visningar
1 887
Utrustning Finns det ngn som har tips på en bra sadel som passar ett russ med bred rygg och ganska hög manke? Inte för dyr.Har provat en Hööks...
Svar
2
· Visningar
916
Utrustning Har aldrig haft en sadel som ligger riktigt 100% på min connemara/NF c-ponny.... Kunde inte så mycke om sadelinpassning när denna... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 482
Utrustning Jag vill ha tips på något snyggt blått ulleridtäcke. Lägg gärna in bild och köpställe:)
Svar
15
· Visningar
1 518
Utrustning Vad rekomenderar ni för träns?.Aachengrimma är ett måste.
Svar
17
· Visningar
2 646
Senast: svea08_
·
Utrustning På hästsko fronten allså :D tänkte köpa nya dojjor till pållan men jag vet inte om det är kardborre eller snörning som gäller nu :rofl...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Mangis
·
Utrustning Kanske en konstig fråga men finns det hästsläp som istället för uppbindnig är som en box? Skulle gärna vilja ha en sån finka då det...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Mangis
·
N
Utrustning Nu har Horze höjt priset på sina Eskadronboots med fårskinn. Otur för de som inte hann beställa :p
Svar
1
· Visningar
622
Senast: EmelieR
·
Utrustning Måste bara fråga er charles Owen nördar;) Läste hästmagasinet nr:1 om charles owen hjälm hampton. Tror att den slutat tillverkats...
Svar
18
· Visningar
1 582
Senast: _matulda_
·
M
Utrustning Min nya sadel :cry: Medryttaren var på tävling i helgen å det vart ett missöde på sadeln (inte så roligt eftereom att jag köpte... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 225
Senast: moonlightgarden
·
I
Utrustning Hej, Ska köpa en (bra) gelpad och vill ha era bäst tips? Vilken rekommenderar ni och varför? ~Ingrid 2
Svar
30
· Visningar
2 610
Senast: suisyola
·
Utrustning Jag har en häst som är svart leopardfärgad. Jag är i sadelköpartagen åt honom. Eventuellt blir det en begagnad, och då blir det ju den...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Henchen
·
Utrustning :confused: vad det finns för transporter(ny & beg) med: max vikt på 1500 kg ej över 30.000 helst... helst inte äldre än ca -95...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: stalldräng
·
M
Utrustning Halloj! Jag behöver hjälp! ...att hitta ett par BRA byxor att rida i. Har ni något bra tips? Något som inte kostar skjortan, så att...
Svar
2
· Visningar
561
Senast: Min
·
Utrustning Är på jakt efter en rosarutig tävlingsskjorta. Någon som vet nån affär i sthlm/söder där det finns? Annars går det bra med...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: fälttävlansnörd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?