Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Läste några gamla trådar där några recenserade den ridbyxan... Men hur har den hållt? Det har ju gått ett tag nu, vill gärna veta hur de...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: Nyx
·
M
Utrustning Någon som vet var man kan köpa fårskinnspadar (att ha under sadeln) som har extra mycket ludd på kanterna, inte extra mycket ludd under... 2
Svar
21
· Visningar
1 623
Senast: trasdokkan
·
Utrustning Någon som har provat den nya dressyr-ponnysadeln från Stübben som Hööks har? Nya och nya... nyaste iaf :p Behöver kort, vid sadel till...
Svar
8
· Visningar
3 194
Senast: nira
·
H
Utrustning söker efter ljus och lykta efter en riktigt mjuk grimma (allt annat skav eller skavrisk, hua) och kännt på bucasgrimmor på odal. hur är... 2
Svar
22
· Visningar
1 745
Senast: palle
·
H
Utrustning :D Hejj! jag ska önska mig ett par stövlar i julklapp och vill ha höga kusten / carlskrona riders stövlar .. vilken är bäst ? är...
Svar
4
· Visningar
1 521
Senast: hästsko
·
Utrustning Funderar på att införskaffa mig Back on track-paddar att ha som nattbandage. Har hört att det kan reducera gallor. Men frågan är om de...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: bollen__
·
C
Utrustning Hej!:) Vi har bestämmt oss för att vi ska köpa en bomlös till vårat arabsto, men vi har problem med att bestämma oss för...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: cano
·
J
Utrustning Jag letar efter en dressyrsadel till min häst & fastnade för Bates Caprilli som har luftkuddar & reglerbar bomvidd, vilket jag tyckte...
Svar
14
· Visningar
1 772
Senast: Magica
·
Utrustning (vet inte riktigt var denna ska ligga..) Min hovslagare frågade förra skoningen om jag ville ha snösulor till hästen, vilket jag sa att... 2
Svar
21
· Visningar
2 092
Senast: Bubbaz
·
Utrustning Kan inte få sadeln att ligga kvar på min kbl travare. Den glider när jag sitter upp. Trots att jag har pall. Har haft ute flera...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Tuva-Li
·
S
Utrustning Hej, på måndag skall jag åka till helsingborg och prova ut en sadel eftersom den jag har nu inte passar..Nu tänkte jag bara spekulera...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: allroundhästarna
·
P
Utrustning Är de bra eller.? Ger det resultat,? är det något att rekomendera att börja med på sin häst?:d
Svar
17
· Visningar
1 364
Senast: Havregryn
·
T
Utrustning Är det sant att pessoa sadlarna ska passa "takformade" hästar? Finns det något annat märke som påminner om dem och som har samma... 2
Svar
20
· Visningar
4 544
Utrustning eller skiiiitföretag, nu är jag rejält less på detta! valde med omsorg innan jag till slut beställde min bomlösa sadel. efter att ha...
Svar
18
· Visningar
1 674
Senast: Egonson
·
M
Utrustning Nu har jag äntligen hittat en medryttar häst som jag tror kan passa mig perfekt. Dessvärre har jag kastat mina gamla ridbyxor, eftersom...
Svar
7
· Visningar
1 800
Senast: mirandis
·
S
Utrustning Jag var och hämtade mina Cavallo idag, och tänkte börja gå in dem ikväll. Vad bör jag tänka på? Fick veta i affären att man bör stryka... 2
Svar
31
· Visningar
6 769
Senast: Sassy
·
Y
Utrustning Nu är jag här igen. Sadelträsket. Dessbättre är det inte hästen det är "fel" på den här gången, utan mig i egen hög person. Jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: Camilla_H
·
M
Utrustning Nu vill jag ha lite tips på både snygg och smart prylförvaring i stallet. Det är så att jag har mina två hästar i ena stallet, mamma har...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: ang
·
C
Utrustning Någon som har fått tag på en xtreem sadel från barnsby? Dela med er av erfarenheter.
Svar
3
· Visningar
876
T
Utrustning Letar ju som sagt sadel, men vill ha förslag på andra sadlar som ev kan passa. Hans Är väldigt smäcker och liten, har stl 30 på... 2
Svar
32
· Visningar
3 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka