Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Någon som vet vad priserna ligger på för begagnade enhästarssläp? Vill ha boggi, men det behöver inte vara nytt.
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Immer
·
Utrustning Någon som är bra på sadel märken som kanske kan hjälpa mig. Har en dressyrsadel, syntet, som jag hela tiden trott varit märkeslös. Men... 2
Svar
23
· Visningar
2 680
Senast: CosmicQueen
·
O
Utrustning Hur gick ni in dom? Jag har precis köpt mina och dom är jättestela! Har fått tips att man ska cykla i dom, men nu är det ju is och snö... 2
Svar
23
· Visningar
2 330
Senast: oh_darling
·
V
Utrustning För ett antal år sedan hade jag en ponny som fick fruktansvärda bogskav av alla täcken som jag provade. Mamma bestämde sig för att vi...
Svar
12
· Visningar
2 865
Senast: CosmicQueen
·
E
Utrustning Dåligt tecken? Vår ena pålle går på tvådelat bridong i mässing med rörliga ringar. Han verkar trivas bra på det. Men nu har jag...
Svar
10
· Visningar
1 284
Senast: istapp
·
Utrustning Det med lädernos, har det kommit in till butikerna än? Tänkte främst på den i Kungens Kurva.
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: istapp
·
Utrustning Är det ungefär samma sak som en bomlös sadel? Liknande funktion? Nån som vet var det säljs såna sadlar? Nån som har någon erfarenhet av...
Svar
10
· Visningar
1 204
Senast: lilla_jag86
·
C
Utrustning Behöver boots till min häst eftersom hon har en förmåga att trampa sig med broddarna.. :smirk: Undrar nu om de Equi-guard bootsen som...
Svar
16
· Visningar
1 156
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Vad tycker ni om det?? Flugor, bromsar, knott och allt vad det heter är ju otroligt besvärande, och trots flughuvor, medel och krämer...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: superbusan
·
Utrustning Jag har sett många gånger på tävlingar bla. där man inte har bandageunderlägg under lindorna.Vilket matrial eller typ av benlindor...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: Pyrusan
·
T
Utrustning ljusbrun hoppsadel flatback utan märkning i lädret men har en rödaktig "knapp" med ett S på ngn som kan hjälpa mig med vilket märke det...
Svar
14
· Visningar
989
Senast: cajsastina
·
G
Utrustning På vintern får min pålle i princip alltid ska på bogarna av täcket. Det blir inte precis bättre av att hon är skimmel och skaven blir...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: _Peplis_
·
Utrustning jag behöver lite hjälp, rider en pålle som är ganska outbildad, född-97, Hon slår lite med huvudet på det smala tre-delade tränsbettet... 2
Svar
21
· Visningar
1 964
Senast: lakrits
·
H
Utrustning Finns det någon här som har Sergio Grasso eller Sarm Hippique stövlar.Bra -dåliga ,passform ,kvalite.
Svar
4
· Visningar
854
Senast: suisyola
·
B
Utrustning vad har ni för erfarenheter av dem? taskig kvalité? eller ingen skillnad till andra märken? tänkte köpa bättre begagnade märkesbyxor men... 2
Svar
20
· Visningar
1 602
F
Utrustning Snälla, ge mig era åsikter om vadklossar på hoppsadlar.. "Stör" de, eller ger de bara härligt stöd, eller? Hjälp! när jag ändå skriver...
Svar
18
· Visningar
1 213
Senast: piggis_83
·
Q
Utrustning Nu har jag då en ganska stor pålle som jag skulle villja ha ett bog skydd till men hittar inget som passar. jag menar min kompis har stl...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: palle
·
M
Utrustning Hur tycker ni att det verkar? Har länge velat ha ett men alla är så dyra :( och så kommer detta billiga :idea: Vill att det ska finnas... 2
Svar
27
· Visningar
1 993
Senast: oasen
·
Utrustning Nån som har ridit i denna hoppsadeln? Åsiktar?
Svar
2
· Visningar
853
Senast: akktern
·
C
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Pessoas amerikanskagags ( hissbett ) med koppar i? Är det sedan någon som lyckats finna någon...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: cajsastina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka