Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag undrar om ni har några bra tips på dressyrsadel. Jag har ett varmblod som jag idag har en Griffin Dressyrsadel på, med normal bom...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Centaur
·
Utrustning Min klippsax har börjat strula, och jag har inte en SUSNING om VAR jag kan lämna in den på reparation! :crazy: Har haft en MKT kunnig...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: kopparberg
·
Utrustning Morris & Nolan Jag har trott att M&N-sadlarna gjorts med bomvidderna 29-30-31, men ser nu på www.sadelsidan.se att även 32 och 33...
Svar
5
· Visningar
2 726
Senast: lojzan
·
L
Utrustning Är det bra? Det är ju rätt dyrt (nästan 2000) så jag undrar om det verkligen är prisvärt? Sitter det bra? Värmer bra? Bra kvalité...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Detta fenomen såg jag idag :eek:! Var med en kompis på hennes träning (på en större anläggning) och trodde knappt mina ögon när jag ser...
2
Svar
20
· Visningar
1 825
Senast: asa_gasa
·
F
Utrustning Finns det bara ridhjälmar upp till 63 cm? Jag har stött på en massa människor som helt enkelt inte hittar någon hjälm som passar bra på...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: spoff
·
S
Utrustning Tänkte höra om det är någon som vet om hästtransporterna är billigare i Tyskland än här, vilka märken det finns där och om det finns nåt...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: alfa460
·
I
Utrustning vad gör man med en häst som tuggar i luften när han får tränset på sig, slutar efter ett tag, men ör det lite ibland... förut gick han...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: asa_gasa
·
I
Utrustning Vet någon nåt ute täcke som tål mycket "stryk" ? Min häst har nu ett regntäcke från hööks, men det får jag laga varje dag... rätt less.
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: _LeLLe89_
·
Utrustning från hööks.. nån som har dom? ser så varma och sköna ut :) blir dom inte lätt förstörda av vatten/snö.. går ju och impregnera men...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Horsen
·
Utrustning någon som rider me jockeyhjälm här? e de bra? e så sugen på å köpa en men man vill ju veta vikka som e bra :D har ni överdrag och hur...
Svar
18
· Visningar
3 339
Senast: Horsen
·
Utrustning har ni skydd på dom? Vad för skydd isf?
2
Svar
20
· Visningar
1 657
Utrustning vad tycker ni om dessa bett? http://www.saddleshop.com/largeimg/13-1247.jpg http://www.saddleshop.com/largeimg/13-6940.jpg...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 410
Senast: caballus
·
Utrustning Säkert en fråga som kommit upp 1000 gånger...men hur högt ska bettet sitta egentligen? Jag har precis köpt ett nytt bett, som är mindre...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: beauspirit
·
hmm
Utrustning vilka grejer "ska" man ha till en quarter som är 7 månader?
Svar
3
· Visningar
691
Senast: mizz_perfect
·
E
Utrustning Oki detta låter lite halvsjukt men jag letar åt en kompis och hon vill verklingen ha en syntet martingal... jag har aldrig sett eller...
Svar
4
· Visningar
899
H
Utrustning är det någon här som har erfarenhet av denna sadel? är den bra osv? tacksam för svar! :banana: :banana: :banana:
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: Peluso
·
Q
Utrustning nån som har den och kan tala om hur den är!!??
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Qudexco
·
E
Utrustning Är det nån som vet var man kan se bilder och läsa mer om Fit Form sadeln. Har letat men inte hittat nåt! Sen skulle jag gärna vilja...
Svar
13
· Visningar
2 390
L
Utrustning nån som har vega hjälmen som finns i hööks?? Den ser fin ut tycker jag. Är den värd sitt pris? skön? :confused:
Svar
2
· Visningar
938
Senast: lotta_k87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp