Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Bomvidd i grader på Hubertus & Griffinsadlarna?? Någon som har en aning vad Hubertus "normala" bomvidd är i grader, resp Griffins...
Svar
2
· Visningar
1 445
Senast: Liselott76
·
A
Utrustning Är de bra? Har för mig att en del av er här har sagt det. Hade tänkt köpa mig ett par (tre stycken.. :D). De ligger ju i en bra...
2
Svar
33
· Visningar
2 130
Senast: Peregrin
·
Q
Utrustning \"GPA\" hjälm i H**KS den med det vita strecket på alltså. är det någon som har den. är den bekväm? är den stor/liten i stl? ja rent...
Svar
16
· Visningar
1 347
Senast: Qudexco
·
Utrustning vet inte vart jag skulle lägga den här tråden, lägger den här. Jag köpte en sadel på Hööks i september förra året. En Sigma Dressyr...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Har en Piab Elegance hemma för prov, sadeln är väl ca 10 år gammal men kanon fin för övrigt. Lädret är mjukt och fint, men stoppningen...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Bounty
·
A
Utrustning Jag har köpt heltäckande benskydd i stället för att linda hästarnas ben. Nu funderar jag lite på hur hårt de ska sitta. Ska de vara som...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: chrisse
·
D
Utrustning Någon som har några åsikter om den?
Svar
4
· Visningar
906
Senast: suisyola
·
B
Utrustning Hejsan Lite nyfiken på vilket märke ni föredrar ni när ni köper: * Ridkläder * Till vardags och fest
2
Svar
23
· Visningar
2 265
Senast: _Dieldi_
·
Utrustning Vad är bäst? Puta eller vanlig modell? Vad ska man tänka på? Utbudet på sadlar till shettisar verkar inte vara så jättestort? Jag är ute...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: frizza
·
Utrustning Nån som kan rekommendera nåt särskilt märke? Ska vara höga och skydda bra!! :)
Svar
12
· Visningar
799
Senast: _Peplis_
·
H
Utrustning Behöver tips: Har en häst som har fattigt med muskler vi mankpartiet. Problemet är att han kan inte ha normal bomvidd för då trängs hans...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Saigon
·
H
Utrustning min kippmaskin krånglar, den klipper inte, bara går igenom pälsen. skärena är nya slippade och den är bara några år gamal. Någon som...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: honung_linda
·
Utrustning När ska man behöva stoppa om en sadel? Ja alltså nu menar jag inte om den är otillfredställande i stoppning, för då är det ju...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: LäderBjörn
·
N
Utrustning Jag skulle behöva lite tips på bra täcken! 1. Thermotäcke med bra passform, gärna rutigt eller enfärgat grönt eller blått. 2...
Svar
13
· Visningar
958
Senast: veronican
·
D
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna? Tycker den verkar mkt intressant, men verkar ha väldigt smal tunnel över ryggen, endast två...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: skuggi
·
Utrustning Är det nån som har såna?? Dom är väl dom billigaste vinterridstövlar man kan få tag på, så det kanske inte är världens bästa kvalité...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: sulan_88
·
Utrustning Nån mer än jag som köpt det (svart stalltäcke för 649:-) och tycker att det "fladdrar" kring bog och lår? Det verkar inte vara så bra...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: pinky
·
J
Utrustning Dottern fick tips av sin tränare att hon ska prova med en övergjord till den ene ponnyn för att han "kastar" henne till höger i sadlen...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: ia_
·
S
Utrustning Det enda jag fattat är att det är bettlöst :) Nån som har lust att berätta lite om det? Nån som har bild? /brassa :banana:
2
Svar
20
· Visningar
1 303
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av luftfyllda sadlar?? Bates och Wintec är det ju vanligt på, men en sadelmakare här vet jag sätter in Cair i...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp