Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Så, nu är man igång i hästruschen igen :o Efter tio år utan hästkontakt så ska man köra igång - känns härligt. Men var och kikade bland...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: EmelieR
·
O
Utrustning \"Fetta av\" läder Finns det någon som vet hur man ska få lädret mindre fett, tänkte be pappa färga en brun nosgrimma svart, men det...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: EmelieR
·
K
Utrustning Fick ju cykeln såld häromdagen, så idag åkte morsan och jag till Flädie. :D Hade tänkt köpa ett par nya ridbyxor, men kom hem med TVÅ...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Kiddo
·
B
Utrustning Hej! Någon som känner till en transport med märket Hunter?! Dom som jag har sett har dörrar som baklucka men kan också bli ramp...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Har en Hubertus Kosack dressyr & en Husar Lemetex hoppsadel, har fått ångest nu när alla pratar om att så många har sadlar som ligger...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Jessica
·
F
Utrustning Skall småningom köpa en dresserysadel till pållan. Vi tränar mest för skojsskull och har inte planer på att tävla, i alla fall inga...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: furuskär
·
Utrustning Nu behöver jag råd och hjälp ang min sadel och hur jag ska göra. Jag har idag en häst som jag bara ska behålla till våren/sommaren...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: alice
·
V
Utrustning Knäpp fråga kanske men hur mkt väger ett Horseware Rhino Wug regntäcke tror ni? :angel: :D Funderar lite på vad frakten hamnar på...
2
Svar
20
· Visningar
4 136
Senast: veronican
·
J
Utrustning Är det nån som vet om man kan sy in läderridstövlar? Mina är ett par petrie, alltså ganska kraftigt läder, och dom är ett par storlekar...
Svar
5
· Visningar
1 335
Senast: alisson
·
Utrustning När ni rider dressyr, vad använder ni för bett då? Och varför? Min häst älskar äpplebetten, finns det nåt bra "dressyrbett" med...
Svar
13
· Visningar
1 962
Senast: veronican
·
L
Utrustning Kan ni berätta mer om hur de inverkar på hästen? När kan man behöva det? :banana:
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Zolimita
·
F
Utrustning Är dessa bra? [url=http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/mellan/74661.jpg] Blir de rena när man tvättar dem? Hur är passformen?
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Estelle
·
Utrustning Min fårskinnsvojlock har tyvärr blivit ordentligt impregnerad med läderolja, torkat och blivit stenhård och äcklig. Hur i all sin dar...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: Pellis
·
E
Utrustning Tycker det är jättesvårt att veta vilken ridbyxstorlek man ska ha när det står typ 72, 78, 80 osv. Vad motsvara egentligen dessa...
Svar
2
· Visningar
2 174
Senast: furreburre
·
K
Utrustning Kan någon tipsa om en bra vinterjacka? Jag har en jacka vars dragkedja öppnar sig själv HELA TIDEN. vilken vits att ha en jacka...
Svar
3
· Visningar
4 362
Senast: kjelin01
·
T
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett regntäcke till mina två hästar, vill gärna ha med halvhals och något fodrat, Vad har ni för täcken och vilka...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: semlis777
·
Utrustning Hej! Har precis fått låna en Torsion endurance för att prova på min breeeda halvblodsdam som tyvärr vuxit ur sin Wintec-sadel (vitt...
Svar
16
· Visningar
1 524
Senast: hejzan
·
Utrustning Använder ni sadelövedrag? I vilket material i så fall? Om inte, varför inte? Har fått hem ett ljusblått i fleece till Patsys...
2
Svar
39
· Visningar
2 562
Senast: Elisabet
·
Utrustning har kollat på annonserna med bilder i Hästfynd. en del hade lagt sadeln väääldigt långt fram. d e väl inte meningen att man ska sadla på...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: fragvis
·
V
Utrustning Jag har letat med ljus och lykta efter en ljusbrun/londonfärgad dressyr-eller islandssadel till vettigt pris. Begagnat eller nytt spelar...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Vinga22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp