Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett regntäcke till mina två hästar, vill gärna ha med halvhals och något fodrat, Vad har ni för täcken och vilka...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: semlis777
·
Utrustning Hej! Har precis fått låna en Torsion endurance för att prova på min breeeda halvblodsdam som tyvärr vuxit ur sin Wintec-sadel (vitt...
Svar
16
· Visningar
1 527
Senast: hejzan
·
Utrustning Använder ni sadelövedrag? I vilket material i så fall? Om inte, varför inte? Har fått hem ett ljusblått i fleece till Patsys...
2
Svar
39
· Visningar
2 562
Senast: Elisabet
·
Utrustning har kollat på annonserna med bilder i Hästfynd. en del hade lagt sadeln väääldigt långt fram. d e väl inte meningen att man ska sadla på...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: fragvis
·
V
Utrustning Jag har letat med ljus och lykta efter en ljusbrun/londonfärgad dressyr-eller islandssadel till vettigt pris. Begagnat eller nytt spelar...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Vinga22
·
C
Utrustning Hejsan! kan inte alla som har en bomfri sadel skriva ner vilken sort märke ni har, hur hästen ser ut och hur det känns att rida i en...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: svea
·
Utrustning Vad är skillnaden? Hur känns skillnaden på hästen? Och på vilket sätt skiljer sig Mylers variant mot den andra rent "utseendemässigt"?
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Muffin
·
P
Utrustning Nån som har erfarenhet av denna? http://www.kellystackshop.com/Resources/winclosecontact.jpg Tkr den ser rätt fin å bekväm ut för d...
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: Peluso
·
T
Utrustning Har ett hbl-sto och skulle behöva lite hjälp med det här med olika bett. Har själv alltid ridit med "vanligt" bett, provade Pessoa på...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Thuja
·
B
Utrustning Är det bra till sprillans ny sadel?
Svar
4
· Visningar
1 406
Senast: anders
·
M
Utrustning En lite korkad fråga kanske, men kan man sätta kindkedja på ett pessoabett? Om man sätter kedjan i den stora (eller översta?) ringen och...
Svar
16
· Visningar
1 321
Senast: caradan
·
Utrustning Jag har tidigare varit lite tveksam till huruvida det var bra att använda silicon bett eller inte. Men eftersom jag köpte ett sådant...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: palle
·
N
Utrustning Jag är inte speciellt kunnig på sadelområdet, har aldrig köpt en sadel. Ska dock göra det inom en snar framtid, men vill förbereda mig...
Svar
19
· Visningar
16 306
Senast: fejko
·
Utrustning Håller på o köpa häst nu o måste ju såklart ha sadel också. Det är en unghäst som är tänkt för hoppning o fälttävlan.. Hon är inriden...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: majola
·
B
Utrustning TJa!! vet någon hur sigma dresyrsadeln på hööks är? funderar på att skaffa en och vill veta hur den är.
Svar
1
· Visningar
683
Senast: __Stilett__
·
F
Utrustning Är det någon som har pannlampan som heter Silva M2? Undrar om den är bra. Kostar ca 600 kr. Eller har ni förslag av någon annan BRA...
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: Kakis
·
B
Utrustning Jag funderar på att köpa en wintec pro sadel, någon som vet om den är något att ha? Någon som vet något om någon annan wintec,griffin...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: emci
·
Utrustning Hur var det nu igen, jag hittar inte den gamla tråden....är det samma originalskito/equalizer som säljs av fitform och torsion? Blev...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: najo
·
B
eko
Utrustning Är det någon som har efarenehet av ekohallens ridbyxor är dom helskodda vär5da sitt pris är det någonlunda kvalitet på dom
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Arabizar
·
B
Utrustning Hur skall jag göra med min nya sadel när jag får hem den? Villka smörjmedel skall jag använda? Och vad är glyccerintvål? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
888
Senast: blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp