Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Villken brodd stolek har ridskor? 3/8" eller 5/16"? Och skall jag ha 8 mm höjd eller 12mm höjd? Jag skall ha fyra broddar i varje sko +...
Svar
9
· Visningar
1 818
Senast: blondi3958
·
T
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av den här sadeln?? Är den värd att satsa på? Kvalitet? Allt ni vet är givetvis av intresse :)
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: Spider84
·
Utrustning ... man har till sina hästar! Jag lovar att det jag har skulle räcka gott och väl till 5 hästar. :o Och just nu har jag bara en vuxen...
2
Svar
22
· Visningar
2 046
Senast: simora88
·
B
Utrustning Har den betäckningen på två bett. Kommer inte på vad det kan vara för märke? Snälla hjälp :bump:
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: suisyola
·
M
Utrustning Där va en artikel om bett och tillpassniung och där står att man ska ha ett bett som är skelettets bredd plus 1 cm på varje sida! Hur...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: montgomery
·
Utrustning Jag har en Kloster Schönthal allround och kommer få med en Lewa allround sadel med hästen. De är i ungefär samma skick och lika sköna...
Svar
11
· Visningar
971
Senast: domino
·
M
Utrustning Vet inte om detta ska ligga här eller på western? Min häst är ganska känslig i munnen när vi är i paddocken. Men när vi rider ut så blir...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: maximilia
·
B
Utrustning Är det någon som har något tips på en sadel till en nordsvensk, brukstyp :confused:. Han är ju väldigt bred finns det någon western...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Boots med \"mjuka\" kanter? Undrar om det finns såna. Min pålle skulle behöva ha boots på vintern, då han trampar sig med broddarna...
Svar
15
· Visningar
1 827
Senast: palle
·
S
Utrustning Jag har köpt ett nytt Horsware Rhino vintertäcke till pållan. Det är ett sådant med halvhals. Köpte ett i stl 145 men det sitter tight...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: piggis_83
·
J
Utrustning någon som vet någonstans där dom har gula hästtransport skyltar i hårdplast (inte klistermärke) med texten hästtransport?? vart (gärna...
Svar
13
· Visningar
2 979
N
Utrustning Hej! Jag har länge undrat över hur ofta man ska smörja sina läderprylar!? Alla säger olika, men hur är det egentligen? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
711
Senast: blondi3958
·
T
Utrustning Vad är det för något? Hur vet ajg vilken strl min häst skall ha?*har noll koll* :confused:
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Tomaten
·
B
Utrustning Är det någon som känner till detta märke o vet om deras saker är bra. Tittade på en ridhjälm nämligen o undrade lite om kvalite o...
Svar
14
· Visningar
1 724
Senast: _Viva_
·
A
Utrustning Hej! Jag undrar om det finns nåt ställe som säljer hästtäcken specialgjorda för fjordingar/andra kraftiga hästar, dvs större i halsen...
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: maximilia
·
K
Utrustning Är det någon annan som har problem med CRW-ridbyxor, eller är jag helt ensam?? Jag håller på att gå i taket!! Har ett par helskodda...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: alisson
·
B
Utrustning \"Hores ware\"-täcke Är det någon som vet om det finns någon som säljer horse ware-täcken via postorder? Jag behöver ett täcke till en...
Svar
8
· Visningar
1 375
Senast: Acke_forever
·
M
Utrustning har ni sett i nyaste nummret av ridsport. på sid 46 finns det en stackars liten häst med hela 2 nosgrimmor. vad ska de vara bra för? å...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Johanna_m
·
G
Utrustning Jag ska sälja min Wintec 500 dressyrsadel och har ingen aning om vad man kan ta för den. Den är ca 3 år gammal, men ser helt ny ut då...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: GoddessOfLove
·
S
Utrustning Jag ska köpa hoppsadel. Vet inte vilken. Vet bara att den ska vara snygg, skön, passa hästen bra och inte vara för dyr. Jag var till...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp