Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej alla goa hästvetare! Har precis köpt häst efter ett långt uppehåll och behöver hjälp med transport! Jag har en stor häst 169cm... 2
Svar
22
· Visningar
2 588
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Måste leta bil då min V70 -98 blev så illa biten i baken av en skåpbil vid ett övergångsställe att försäkringsbolaget löser in... 2
Svar
27
· Visningar
3 023
Senast: Egonson_
·
Utrustning I väldigt många annonser, överallt på forum och hästsidor så är det bilder där folk har sadlat på tok för långt fram. Nu menar jag inte... 2
Svar
39
· Visningar
8 964
Senast: bigganl
·
Utrustning På ett par av mina dyonchaps har dragkedjan blivit lite slö, kan man olja den så den går lättare? Och med vad isf?
Svar
10
· Visningar
3 081
Senast: Jerseyite
·
S
Utrustning Jag har en prestige Golden Star som jag skall sälja, dock så kan jag inte lista ut vad bomvidden är... I sadeln står följande (under...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Akleian
·
M
Utrustning Hejsan. Jag undrar om någon kan hjälpa mig med min prestige? På under sadelkåpan står det en massa siffror jag undrar om någon kan säga...
Svar
17
· Visningar
7 344
Senast: Star123
·
Utrustning Min dotter är liten på sin stora häst , men det går bra ändå. Men när de tävlar hoppning, så är den väldigt stark och hon skulle behöva...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: Harbor
·
Utrustning Söker desperat efter en sadel jag ridit i- men jag vet ej vad den heter! Sadeln är relativt lik en Equipe i uppbyggnad, flatback...
Svar
2
· Visningar
882
Utrustning ja, går det? Tänkre om det går att färga ett silverfärgat bett till mässing? I alla fall ringarna. Verkar vara helt omöjligt för...
Svar
14
· Visningar
1 987
Senast: Amha
·
B
Utrustning Jag söker och söker.. Är ju en djungel av sadlar!! Jag är lång (181cm) och har då väldigt långa ben. Jag vill ha en sadel som gör att...
Svar
8
· Visningar
2 307
Senast: Rugge
·
S
Utrustning Hej, Är nybliven hästägare och är fundersam på om den sadel vi hittat till hästen är ok. Hästen är en liten welsh på 123 cm, mycket...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: Nomina
·
Utrustning Eller SUV som man kanske säger? :angel: Vi har kikat på fyra bilar,Honda cr-v,Toyota RAV-4,Nissan x-trail och Suzuki grand vitara. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
4 391
Senast: Lillypilly
·
Utrustning Finns miljarders transporttrådar men jag inser att jag har ganska specifika krav :crazy: * Min bil får dra 1480 har C-ponny, så det...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: Gimlan
·
Utrustning Jeg har nettopp fått min første wow-sadel i posten. Siden jeg har en hest med kort rygg har jeg kjøpt et par paneler i størrelse 0...
Svar
1
· Visningar
1 223
Senast: VivianK
·
Utrustning Hej! Ingår smörjolja i Julas klippmaskin för häst/nötkreatur? Står inte något om det på deras hemsida. 2
Svar
20
· Visningar
3 249
Senast: Inka-90
·
Utrustning Snart kommer hösten och kylan och tid för klippning. Jag funderar på att köpa mig en egen klippmaskin, för jag tror att det blir...
Svar
10
· Visningar
6 275
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Kan man göra det någonstans?? Jag blir snart knas i huvudet. Har en Frank Baines där jag inte kan avgöra vad det står i bomvidden i...
Svar
5
· Visningar
2 836
Senast: fjordtokan
·
Utrustning min bil får dra 1800 kg. Funderar på en två hästars transport som man faktisk KAN lasta två normalstora hästar i (500kg+) i och som man...
Svar
3
· Visningar
1 276
Senast: raggsock
·
Utrustning Skulle vilja höra för- resp nackdelar med att köpa en hästlastbil (med bodel) istället för att ha en transport. Dottern har ridit i...
Svar
11
· Visningar
16 819
Senast: gylle
·
Utrustning Nu ger jag upp, efter att höger fram är påväg av för sjuttifjärde gången i sommar, är det bara att inse att tjejen behöver boots... då...
Svar
9
· Visningar
2 367
Senast: Livet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka