Vad har ni för transporter?

Sv: Vad har ni för transporter?

Jag har en Ifor Williams 510XL (3 hästar slantload).

Fördelar: Ingen bom, mycket öppet och ljus inredning, vällbalenserad och den åker så pass fint bakom bilen man glömer bort att man har det med sig.

Nackdelar: Mellanväggar (2 delar) fästas i mitten med en skärp och buckel. Finns nya typ som är 1 hel väg. Är för stor att hitta parkering ibland.

Jag har haft Ifor 505 och vanlig 510 och var så njöd med att dem är så stabil. Lätt invändigt att att justeras för vilken storleks häst som helst och att dem kommer med duo Ramp/dörr. Alla är boggi och är lätt att har 505 på B körkort. En ny går på 59000:-

Sv: Vad har ni för transporter?

Finns den kvar? Hur mkt ska ni ha för den?

Liknande trådar

O
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: Bonita4
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 392
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 274
Senast: _Taggis_
·
Utrustning Jag behöver köpa mig en egen transport. Jag åker inte jättemycket, men vill ha friheten så det är viktigt att det är sådana bromsar som... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka