Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag som kommer från westernvärlden har nu hamnat hos en häst som under jul plötsligt blivit akut beroende av strykkappor. Säkert... 2
Svar
35
· Visningar
5 244
Senast: ZaNdRoRiA
·
M
Utrustning Hej Alla! Är det någon som har den nya bates dressyr cair new? Fördelar/nackdelar? Eller någon som har hört något om den? MVH Hanna 2
Svar
23
· Visningar
7 781
Senast: WelshCob
·
Utrustning Vår ena ponny har Knights Robin Hood, vilken hon fått utprovad till sig. Men eftersom det inte är speciellt framskuren så har dotterns...
Svar
0
· Visningar
1 026
Senast: Emmie_75
·
Utrustning *phu* långt namn... Hittar mest gamla trådar om Stübben och Biomex, är det någon som har hunnit använda detta någon längre tid nu och...
Svar
2
· Visningar
3 631
Senast: Warrick
·
Utrustning Hej! Jag har ett halvblodssto och har haft en sadelutprovare som har tittat på henne. Hennes tips var Stubben Siegfried MF. Min häst är...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: Naisimaisi
·
Utrustning Är ute efter ett par vardagsstövlar, liknande Mountain Horse (typ Supreme High Rider). Alltså ska de vara mjuka och sköna, dock inte som...
Svar
11
· Visningar
2 442
Senast: feel
·
Utrustning Det är dags att inhandla transport i år och jag börjar mer och mer inse hur svårt det kommer bli utan att tumma på mina krav och...
Svar
18
· Visningar
2 829
Senast: misen
·
Utrustning Ja nu börjar nyheterna trilla in lite smått på hemsidan och visst brukar katalogerna skickas ut nu i början av Juli? Väntar på att... 26 27 28
Svar
540
· Visningar
61 385
Senast: Vogue
·
N
Utrustning Min häst är framtung och hänger hela tiden i bettet..Jag funderar på om det skulle hjälpa (iaf lite) med ett annat slags bett. Just nu...
Svar
8
· Visningar
920
Utrustning Jahapp..då har jag traskat in i en djungel som är ny för mig. SADELDJUNGELN :D Herrejösses vad det finns att välja på och med olika bra...
Svar
2
· Visningar
2 518
Senast: Sulax
·
Utrustning Vet inte om jag lagt tråden rätt men moderator får väl flytta på den. Har en fjording som blivit i väldigt bra kondition och nu även... 2
Svar
23
· Visningar
16 427
Senast: GotAsecret
·
Utrustning Nu känns de som att jag har googlat hundra gånger på rid eller skrittäcke och jag hittar ingenting! Har en häst som är 180+ i mkh och...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: H2SO4
·
F
Utrustning Har tänkt köpa något stötdämpande men också lite värmande (a la BoT) som lite förebyggande och skyddande för min hästs framben. Surfade...
Svar
0
· Visningar
1 076
Senast: Fozzie
·
Utrustning Har en Stübben Edelweiss som jag ska sälja men har lite problem men vad det är för bomvidd egentligen. Det står XVID under kåpan, frågan...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: harri
·
Utrustning Är det någon som vet något om Passier PSL dressyr? Vad är skillnaden mot typ Grand Gilbert och Optimum?
Svar
1
· Visningar
1 105
Utrustning Ja, jag har fortfarande så svårt att få grepp om alla deras modeller, så nu vill jag veta hur det ligger till, en gång för alla! :p... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
17 562
Senast: Linisen
·
D
Utrustning Jag har hittat ett släp som jag funderar på att köpa. Det är bara några år gammalt men ändå väldigt matt i lacken plus att det finns... 2
Svar
20
· Visningar
16 209
Senast: Bison
·
Utrustning Har en Prestige archimedes hemma som jag testred idag (den är ny) och det var för jäkligt, kändes som att halka runt på nåt såphalt...
Svar
16
· Visningar
2 996
Senast: Magnum
·
Utrustning Har köpt hackamore till mitt ridtravar sto och vi båda älskar det! Men! Sidostyckena kommer väldigt nära ögonen när man rider, så jag... 2
Svar
38
· Visningar
3 533
Senast: skuggan_
·
Utrustning Jag har tidigare aldrig använt broddar men tycker att det är läge att börja göra det nu till vinter för att jag tidigare inte ridit... 2
Svar
32
· Visningar
11 011
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka