Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag är i första hand ute efter ett renskinn, men har inte hittat något vettigt till bra pris. Fårskinnsvojlockar är ju också så jäkla...
Svar
8
· Visningar
1 675
Utrustning Är det någon som rider med dessa? Vad tycker du om dem? De verkar ju praktiska i och med att de är i gummi, neoprenfodrade och...
Svar
1
· Visningar
1 726
Senast: Minett
·
Utrustning Vet inte riktigt om vi får diskutera olika märken och störvlar men jag ger det ett försök ändå! Tänkte höra lite med er om ni vet...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Remix
·
Utrustning Har letat över just min fråga på buke men kan inte hitta, hoppas någon kan hjälpa! Hur många grader ligger en dressyr amerigo DJ +2...
Svar
1
· Visningar
1 219
Utrustning Satt surfade på nätet och ramlade över ett ackupressurtäcke, någon som har testat? Hiss eller diss? :laugh: Priset var dock av det...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: skuggan_
·
Utrustning Hjälp! Har en treårig islandshäst som jag letar sadel till. Har haft en som jag sadelvänjt och gjort första inridningen med men nu...
Svar
12
· Visningar
6 517
Utrustning mitt ganska (köpt i oktober) nya rhinoplus täcke (200g) har jättekonstig fyllning. Det är liksom veckat och klumpat. Inget av mina andra...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: mysboll
·
Utrustning Satt och fundera lite på stigbyglar,finns ju endå en hel del säkerhetsstigbyglar,det är den vanliga gummisnodden,dom som löser ut,sen... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 598
Senast: Minstral
·
Utrustning Vad är det för märke månntro ? ? ? Har sett namnet i en del hiss och diss trådar på olika ställen när jag googlat, men det är också...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Rugge
·
J
Utrustning jag hade ut sadelmakare i helgen och fick utprovad en prestige golden star, jag har kikat runt lite på begagnade sadlar men ingenting...
Svar
2
· Visningar
1 913
Utrustning Då min hovslagare inte har snösulor med sig, så får jag lov att köpa egna, så nu undrar jag vilken sort man ska köpa... Tittade lite på...
Svar
7
· Visningar
1 451
Utrustning Vad tror ni? Kan den va nått att ha? Jag har redan börjat spana på nya eksemtäcken till Ikaros :p och detta spanade jag på tidigare i...
Svar
8
· Visningar
4 558
Senast: gylle
·
Utrustning Hur är kvalitén på deras grejer? Har hittat ett träns som jag är lite sugen på.
Svar
3
· Visningar
1 763
Senast: palle
·
Utrustning Funderar på vad man ska ha för nosgrimma... Är inte så väldans påläst om vilken som är bra för vad, men den jag har nu (aachen)...
Svar
10
· Visningar
1 654
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Nu har jag tröttnat på att köpa nya täcken varje vecka så jag vänder mig till Bukefalos istället. Behöver hjälp med att hitta täcken...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Hoppas att min kuse kan springa in pengar till ett bra vintertäcke nästa fredag, gör han en fin slant ska han få sig ett nytt täcke...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Skodde hästen för ca 2veckor sedan.. trodde då jag va smart o köpte såna här svarta gummipluppar till broddhålen så de skulle bli lätt... 2
Svar
31
· Visningar
3 738
Senast: Tjockisina
·
Utrustning Vi kan väl ta det en gång till;) Vi har äntligen, förhoppningsvis, hittat en bil som faller oss i smaken och passar vår livsstil... 2
Svar
24
· Visningar
7 584
Senast: CBoggie
·
Utrustning Sist vi hade den på volvon så funkade det klockrent med alla lysen och kamera,nu när vi satt den på en annan bil så funkade ETT...
Svar
9
· Visningar
3 457
Senast: marcus
·
Utrustning Håller på att sälja vår hästtransport och fick en förfrågan om det är avdragsgill moms på transporten:confused: Vad innebär detta? Står...
Svar
4
· Visningar
4 372
Senast: marcus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka