Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har prövat den nya modellen ? Vad tyckte ni ?
Svar
2
· Visningar
1 446
Senast: linhe063
·
Utrustning Vill gärna ha tips på bra vattentäta 150 g utetäcke. Gärna länkar till webbshopar och till ett bra pris ska de helt också vara ;)
Svar
12
· Visningar
2 210
Senast: Gelina
·
Utrustning Jag har sytt/gjort en barbackapad,men vad använder ni för matrial på själva överdraget,och hur fäster ni det??????????? Och kan man...
Svar
15
· Visningar
4 104
Senast: tigerfisken
·
Utrustning Hej! Har funderingar på att köpa egen klippmaskin, är ute efter någon liten smidig och så tystgående som möjligt. Ska enbart klippa hals...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: SalanderI
·
Utrustning Hej, Någon som vet om de är raka eller svängda i bommen? :)
Svar
4
· Visningar
2 369
Utrustning Min häst har senaste två veckorna börjat lägga tungan över bettet. Har kanske hänt ca 5-6 ggr på denna tiden. Har tidigare inte haft...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: Buck
·
S
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av en så kallad "klimatta"? Funderar på att sätta upp något liknande till min valack som håller på att...
Svar
13
· Visningar
4 270
Senast: StephanieH
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av "gummistövel" (vad sjutton skall man kalla det ? ) alltså den typen av sjukdojja som är som inte bara är...
Svar
2
· Visningar
1 404
Senast: minda
·
Utrustning Jag har en spekulant på en enkel ponnysele, någon som vet vad det kostar att skicka en sådan? jag har ju ingen vikt på den så det blir...
Svar
17
· Visningar
1 756
Senast: Lavinia
·
Utrustning Vad finns det för olika? Jag har mest sett happy mouths modell, den verkar passa bra iom att det är korta skänklar. Men, alltid dett...
Svar
6
· Visningar
3 320
Senast: Bison
·
Utrustning Har en två ungponnys som är svåra att hitta sadel till. Den ena är ganska bred, rak lite plattare rygg, den har INGEN manke övht...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Jag blir tokig på alla siffror. Jag letar desperat bil och den ska jag kunna dra hästsläp med. Kör dock häst så sällan att det inte alls... 2 3
Svar
56
· Visningar
18 357
J
Utrustning Eftersom jag har en sjukdom som gör att mina fingrar blir alldeles vita och känseln försvinner Så är jag ute efter ett part jättevarma... 2
Svar
32
· Visningar
8 544
Senast: Elina8
·
Utrustning Hur är Kingslands jackor, tröjor etc. i storlekarna? Som jag har förstått det finns det unisexmodeller och dammodeller. Vad skulle jag...
Svar
3
· Visningar
1 709
Senast: Sorbe
·
Utrustning Någon här som testat dess förlängningar av bogspännet på bucas täcken? Vad tyckte du, hjälpte det? Satt täcket bättre/sämre? Var det...
Svar
3
· Visningar
1 454
Senast: AKB
·
Utrustning Med hudproblem menar jag sadelstadsknutor som min häst får återkommande mer eller mindre hela tiden. Hon är behandlad av veterinär ett...
Svar
6
· Visningar
1 482
Senast: Majskolven
·
Utrustning Någon som har en pfiff gino dressyrsadel? Finns bara i 17½ och normal bom. Men normal bom kan variera från märke till märke. Ni som...
Svar
2
· Visningar
1 912
Senast: Fullblod89
·
Utrustning Jag har testat flera olika bett på min pålle men hittar inget som funkar riktigt bra. Just nu använder jag ett pessoa och det funkar...
Svar
2
· Visningar
1 412
Senast: Jonna_d
·
Utrustning Jag sitter och funderar på om man egentligen behöver ha nån typ av försäkring på sadlarna? Jag har två dyra sadlar nu som jag inte har...
Svar
10
· Visningar
5 823
Senast: Alexandra_W
·
T
Utrustning önskar tips o råd om sadelgjordar. vad funkar bäst? läder lr syntet, resår lr inte, smala lr m. plattor som fördelar trycket? har en...
Svar
0
· Visningar
688
Senast: tintin65
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka