Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har täcken idag som inte alls känns lika tjocka och fluffiga som då jag köpte dom. Men tanken slog mig nu angående fodret i det...
Svar
10
· Visningar
1 156
Senast: Seabaz
·
Utrustning Hej! Undrar vad ni tycker är den roligaste utrustningen att t.ex shoppa till hästen? :D Jag till exempel älskar alla glanssprey!:love: 2
Svar
30
· Visningar
2 431
Utrustning Är det någon som gjort det? Då tänkte jag främst på Star Trekk, de som inte är permanentstoppade. Jag har en Dressage som är ett par...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: Balahé
·
Utrustning Jag vill köpa en lädergrimma till min pålle men kan inte riktigt bestämma mig för vilket färg jag vill ha - i-landsproblem :D Jag har en...
Svar
7
· Visningar
2 808
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har bestämt mig för att köpa en helt ny uppsättning schabrak/lindor till mitt sto och behöver råd i följande mycket viktiga fråga: Vilka...
Svar
18
· Visningar
1 830
Senast: Tagliabue
·
Utrustning har trots att jag knappt varit iväg med hästen på tävling eller träning blivit förälskad i väskor till tävlings utrustningen, har crw...
Svar
5
· Visningar
1 714
Senast: Buck
·
Utrustning Har köpt en tekna dressyr sadel och är jätte nöjd eftersomjag vill ha en med smal midja,men den knarrar så förskräckligt ,kan man göra...
Svar
3
· Visningar
1 885
Senast: Marmelad
·
Utrustning Det här med bomlöst ,jag har sökt på forumet och hittat mycket nyttig info ,men vill starta en egen tråd ändå:D Jag har en 4 åring...
Svar
19
· Visningar
2 317
Senast: minda
·
T
Utrustning Är på jakt efter ett snyggt dressyrträns, eller allround träns kanske man ska säga ;) *Mörkbrunt, jag vet att det finns många nyanser...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: HannaZ
·
N
Utrustning Hej, tänkte passa på att fråga om täcke jag med om det är ok... Tycker Rambo plus verkar bra då jag funderar på det här med fast hals...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Ninni112
·
Utrustning Som rubriken lyder: Får man plats med en sadel i en helt vanlig garderob? Hur får man dit en sadelhängare utan att hela garderoben...
Svar
8
· Visningar
2 002
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag har nyligen skaffat en b-kortslastbil och mellanväggen är en hingstvägg, alltså inget gummi nedtill utan vägg hela vägen. Jag kör...
Svar
9
· Visningar
2 605
Senast: Zipp2010
·
Utrustning Börjar bli dags att köpa ett par nya stövlar, men behöver tips av er! Jag vill ha ett par snygga allroundstövlar utan snörning och med...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: Jerseyite
·
Utrustning Hoppas på rätt tråd! :D Ni som har värme i sadelkammaren: Hur varmt har ni där nu? När det blir minusgrader hur varmt har ni då...
Svar
11
· Visningar
5 678
Senast: bigganl
·
M
Utrustning Ja, vad är detta för bett? Har sett det på hopptävlingar några gånger. Någon som vet vad det har för inverkan? Finns det olika modeller...
Svar
18
· Visningar
3 867
Senast: Estivuz
·
Utrustning Vore kul att höra om ni som använder liners är nöjda med dem eller ej? Är det samma goda passform som det brukar vara på Horsewares...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: mily
·
Utrustning Vi är nu på jakt efter ett riktigt bra släp till våra hästar. Då vi tidigare bara åkt med en häst har vi kört med en Star Trailer Viking... 2 3
Svar
40
· Visningar
12 006
Utrustning Vill börja med att säga att detta är halvt skämtsamt halvt allvarligt. I nya katalogen finns en hel del grejer med Lena Furberg... 11 12 13
Svar
250
· Visningar
38 614
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Undrar vad för typ av häst zaldi hoppsadlar passar? Jag har en spolformad häst... Hästen är kort i ryggen och ganska rund över...
Svar
0
· Visningar
1 192
Senast: froggy
·
Utrustning Min ridtravare är väldigt känslig i i hjälperna på ridbanan, där går han fint på ett enkelt tredelat bett. Men när vi rider ut så drar... 2
Svar
38
· Visningar
8 487
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka