Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag ska köpa ett nytt vintertäcke till min häst, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha ett 200 eller 300-gramstäcke:confused...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Ninni112
·
Utrustning Har funderat lite på hur man kan använda utrustningen för att förvilla ögat lite. Tex om hästen har ett lång/smalt huvud, vad kan man...
Svar
12
· Visningar
1 376
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Tänkte försöka mig på att handtvätta några schabrak då jag inte har tillgång till tvättmaskin:angel: Någon som gör det? hur gör...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Leoni
·
Utrustning Jag behöver två riktigt stabila krubbor, inte i plast utan i plåt eller nåt annat material som inte går att tugga i sig... Finns det...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: ASKAPLASKA
·
Utrustning jag har precis fått hem ett par MH richmond high rider :) hur ska jag sköta dom nu i början? någon som vet? tacksam för svar ;)
Svar
0
· Visningar
706
Senast: ija
·
Utrustning vilken är bäst? hästen min har tappat lite i överlinjen och just nu har jag en teddy padd under och sadeln ligger bra ^_^. men teddy...
Svar
19
· Visningar
3 912
Senast: gylle
·
Utrustning Hittade detta märke här på internet och ha sökt på det men inte hittat så mycket om det. Har bara hittat två återförsäljare för det...
Svar
16
· Visningar
2 399
Senast: bambi82
·
Utrustning Har en smäcker b-ponny som drar 115 cm i täcken. Men de allra flesta täcken är alldeles för vida i bogen för honom och sitter därmed...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: Morotsman
·
Utrustning Min klippmaskin från Jula (samma som Hööks Showmaster) är väldigt flitigt använd under de fyra år jag haft den. Vid klippningen igår så...
Svar
9
· Visningar
3 986
Senast: mumin
·
Utrustning Hej! Har lite problem med att hitta täcken till mitt russ som är 110cm i ryggen. Är på jakt efter ett stalltäcke eftersom att jag ska...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: svea
·
Utrustning vad väljer ni? och varför..
Svar
11
· Visningar
1 777
Senast: imrahil
·
Utrustning Hej! Funderar på dessa skydd. Är det någon som hunnit testa dom?
Svar
0
· Visningar
1 013
Senast: tiiina
·
Utrustning hej jag orkar inte leta och har bråttom med svar. Men jag skulle vara glad om ni kan tipsa mig om riktigt varma handskar :)
Svar
0
· Visningar
843
Senast: cosmorossi
·
S
Utrustning Pfiff Friese dressyrsadel. ngn som testat den eller har den? o som kan dela med sig av erfarenheter och bilder. Hur långa är...
Svar
18
· Visningar
5 788
Senast: Ymkje
·
Utrustning Vad bör ett bra sjukvårdskit till en häst innehålla? Sårtvätt, helosan, vad mer? Vad har ni i era? Mvh Sandra
Svar
8
· Visningar
2 788
Senast: Lavinia
·
Utrustning Nu har jag lite frågor angående umesläp. Är i valet och kvalet mellan Ume och Boj och skulle vilja veta lite mer om umesläpen. 1... 2
Svar
28
· Visningar
17 456
Senast: Yttik
·
Utrustning Min hästs sadel är lite trång framtill och lite platt, kan det hjälpa att lägga under en pad? Om den trycker lite framtill så kan väl...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: mackan
·
Utrustning Huvet snurrar snart runt av besluts ångest. Har en westernsadel som ligger klockrent. Men Padden jag har idag är jämntjock o jag vill...
Svar
0
· Visningar
804
Senast: r_freddy
·
Utrustning Jag har upptäckt att jag behöver ett par till knäskodda (tygskodda, oskodda, kalla dem vad ni vill) ridbyxor i vinter eftersom...
Svar
0
· Visningar
801
Senast: Taefill
·
Utrustning Är de lika bra som de har varit? Hör mkt på slutet att märket tappat kvaliten eller så de kanske är olika mellan olika produkter?
Svar
3
· Visningar
1 963
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka