Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har aldrig kommit i kontakt med det tidigare men blivit lite nyfiken. Jag har förstått det som att det finns både med eller utan...
Svar
4
· Visningar
1 739
Senast: Lobelia
·
C
Utrustning Hej! Kollar runt på dressyrsadlar och har fastnat med blicken på en tekna sadel. Men det jag undrar är som rubriken säger, vad menas...
Svar
2
· Visningar
7 576
Senast: iNHALE
·
N
Utrustning Jag har lite funderingar angående denna sadel, som jag har blivit väldigt sugen på att skaffa. Det största frågetecknet är väl huruvida... 2
Svar
22
· Visningar
8 739
Senast: hag391
·
Utrustning Hallåhallå! Det är så att min lilla 3åring är inget fan av att ha bett i munnen. Använder ett rakt tränsbett apple mouth, bland det...
Svar
7
· Visningar
2 297
Senast: jsjokvist
·
Utrustning Det är så att jag har två islandshästar varav den ena med extremt kort rygg(35cm anläggningsyta MAX han slutar trava om det är det... 2
Svar
27
· Visningar
8 181
Senast: Buck
·
Utrustning Dela med er av bilder på era BR lindor ;) Självklart går andra märken av lindor också bra. Behöver nämligen lite inspiraion :)
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Smulaa
·
Utrustning Någon som vet om det finns billigare "kopior" av batterier passande till klippmaskiner (verkar som om de flesta normalstora har samma...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: gylle
·
Utrustning sådan som är höga i ryggen och har hängslen. Finns det nått bra märke av dem. Tänkte spana efter sådana på globen och vill ha tips om...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: vinkelina
·
Utrustning Är påväg att beställa ett Amigo 1200 D och köpa tillhörande liner-täcken. Funderar över storleken. Vet ju att Amigo är större i strl och...
Svar
2
· Visningar
3 343
Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Svar
0
· Visningar
1 083
D
Utrustning Hej alla hästmänniskor! Jag och min vännina Veronica ska börja på ridskola nu på lördag och ska nu skaffa oss nödvändig utrustning...
Svar
16
· Visningar
2 151
Senast: HannaZ
·
Utrustning Så, nu fick jag ut min frustration inför den stundande tränings/tävlingssäsongen. Min häst ser totalt hemsk ut i manen. Jag har testat... 2
Svar
38
· Visningar
5 242
Utrustning Alltså sånna som finns på Höök's t.ex, går det att sätta bokstäverna vartsom på pannbandet eller måste dom sitta i mitten? Nu vart det...
Svar
3
· Visningar
1 116
Senast: Spirit
·
Utrustning Jag är på jakt efter ett nytt träns till stora herrn. Svart, gärna mässingspännen, smala remmar. Stort i storleken eller x full. Till...
Svar
0
· Visningar
733
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har under alla mina ridår aldrig behövt oroa mig för de där med alla sadlar. Men nu när man skaffat häst så vill man gärna veta...
Svar
3
· Visningar
968
Utrustning Har hittat en snygg vinterjacka från Kingsland som jag funderar på att köpa men eftersom jag har för mig att deras storlekar inte är som...
Svar
8
· Visningar
6 422
Senast: minfux
·
Utrustning H***S har en ny ridklädesserie som heter HV POLO. I mina öron så låter det som nåt plagiat av Polo sport eller liknande. Har någon...
Svar
8
· Visningar
2 176
Utrustning Har ni några tips på hoppsadlar som passar en häst med hög och lång manke och rak rygg. Just nu har han en prestige golden star...
Svar
1
· Visningar
1 728
Senast: phie
·
H
Utrustning Hur sätter man i stiglädrerna i sadeln? Tog loss de och får inte på dem igen... Behöver HJÄLP!! :)
Svar
9
· Visningar
5 272
Senast: Bison
·
G
Utrustning Hej Letar febrilt efter strykkappor i strl XL till bakben, dom måste vara höga. Min dam på 178cm kan omöjligt ha benskydd i strl L/Full...
Svar
8
· Visningar
1 374
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka