Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har lite problem med vad jag ska använda för bett på min donna:) I paddocken rider jag på ett vanligt eggbett 3-delat och det funkar... 2
Svar
21
· Visningar
6 036
Senast: lady_vip
·
Utrustning Jag var och provred en häst som hade en underbart skön sadel, det var en Albion SLK. Så en sån sadel ska det nog sparas till. Jag...
Svar
12
· Visningar
2 468
Utrustning Ryggen: normal/smal, hög och lång manke, kort, lätt svängd. Sadeltips någon? Det är främst ryggens längd och manken som ställer till...
Svar
1
· Visningar
709
H
Utrustning JA, som rubriken säger... vad är lättast och bekvämast för hästen att sätta grimman innanför eller utanpå tränset? Vill alltså leda i...
Svar
4
· Visningar
1 808
Senast: HannaZ
·
Utrustning Hur slitstarka är dom egentligen? Är det stor skillnad på Amigo & Rambo när det gäller slitstyrkan? Min häst´s kompisar gillar att tugga...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: Messy
·
Utrustning Nu är det dags, vintern börjar närma sig! Och det är ju ett träsk att försöka hitta ett täcke man både tycker är snyggt, funktionellt... 2
Svar
27
· Visningar
3 095
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning finns dem? Min häst ska gå på lösdrift över vintern, dock med preparerade marker och paddex som vinterhage. De kommer även att ploga...
Svar
15
· Visningar
1 538
Senast: Kallebus
·
Utrustning Ja vad har ni sett där ute i landet? Såg en isis en gång som hadde ett täcke som det stod femväxlad turbo Det tyckte jag var... 16 17 18
Svar
350
· Visningar
51 762
Senast: Crazy1
·
Utrustning Någon som provat H**ks anatomiska tränsbett...
Svar
1
· Visningar
1 035
Senast: Fiorano
·
W
Utrustning Hej. Jag undrar vilka täcken ni har till er häst och varför ni har just dom? Jag har Regntäcke: För regniga och blåsiga dagar... 2
Svar
30
· Visningar
4 575
Senast: quigley
·
Utrustning Jag har en Oster clipmaster single speed clipper, köpt för ca 7 år sedan som använts regelbundet. Nu tyckte hon som hjälper mig att...
Svar
6
· Visningar
1 265
Utrustning Min häst trampade på tyglanar idag till mitt 2 veckor gamla HG träns och båda sidostyckena gick rakt av, ett rakt snitt över ett hål...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: Olympus
·
Utrustning Jag söker efter ett täcke som är glansigt på utsidan och fleece på insidan, jag har ett jättebra från hansbo men de verkar inte gå att...
Svar
8
· Visningar
1 289
Utrustning hejj jag undrar om ngn vet ngn bra fleece jacka:)
Svar
0
· Visningar
615
Senast: cosmorossi
·
Utrustning Ja, hur brukar ni göra? Åka och prova, be att få på öppet köp, chansa och köpa den "oprovad"? Eller de flesta köper kanske inte på... 2
Svar
23
· Visningar
3 485
Senast: laeikinois
·
Utrustning Allt jag köpt är för stort framtill, så det hänger och sladdrar och sitter inte alls bra vid bringan. Han har strl 125 på det mesta, men...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Equilina
·
A
Utrustning Hej Vilket träns använder ni och varför har ni valt just det? Min dotter har en häst på foder och då ingick utrustning som vi...
Svar
5
· Visningar
3 935
Senast: Flaekja
·
Utrustning Jag undrar vad skillnaden mellan Passier Optimum och Grand gilbert är? Både vad gäller bommen,sitsen m m. Mycket tacksam för...
Svar
7
· Visningar
1 740
Utrustning En bekant kom till mig idag lite förtvivlad. Hon har en häst som varken kan ha bett, hackamor eller sidpull. Hon frågade mig vad hon nu... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 989
Senast: Angel
·
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av Hööks vintertäcken? Jag är särskilt intresserad att höra om deras Thermo Master Premium, det är ju ändå... 2
Svar
20
· Visningar
4 153
Senast: gulkiwi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka