Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag ska snart börja hoppa med min nordsvenska travare Viktor som används endast som ridhäst. Har nu läst mig lite till att benskydd kan...
Svar
7
· Visningar
7 337
Utrustning Någon som testat dom? Är dom prisvärda?
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag har en donna som älskar remont och pullargrimma :love:, men hon avskyr verkligen vanlig engelsk (achen) :crazy: Går det att ha en... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 672
Senast: Lager
·
T
Utrustning hej jag undrar om det finns någon som vet hur man mäter vilken sadel tum din häst passar?
Svar
7
· Visningar
8 384
Senast: gylle
·
I
Utrustning Hej jag ska köpa en ny transport eller en som är max 2 år gammal. jag har be kort och bilen får dra 2000kg. max budget på... 2
Svar
23
· Visningar
4 745
Senast: HannaZ
·
Utrustning Köpte ett pullarträns från H''ks, tror det heter Poseidon .. det har iaf typ vita dekorsömmar och är riktigt snyggt enligt mig. Hur som...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Tagliabue
·
K
Utrustning Hej, jag hittar ingen storleksmärkning på min hubertussadel. Endast en rad siffror under sadelkåpan. Någon som vet vad dessa siffror...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Rie
·
Utrustning Alltså, min sambos gamla läderridstövlar är kaputt, han har haft dom i snart 20 år. Så vi var på en ganska stor ridsportsaffär för att...
Svar
14
· Visningar
4 278
Senast: KungTulle
·
Utrustning Har irrat runt här för att försöka komma på VAR jag ska placera denna tråd, så är den felplacerad så får moderator gärna flytta den :)...
Svar
10
· Visningar
1 818
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Lite spinoff på ett par befintliga trådar, bl a chapstråden... Hur tänker ni klä er i vinter? Jag tänker satsa på fodrade... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 192
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Har haft tankar på att köpa nya stövlar ett tag då mina nuvarande har ett antal år på nacken och jag vill gärna ha nåt mer "dressyrigt"...
Svar
1
· Visningar
1 355
Senast: Jerseyite
·
Utrustning Som rubriken säger så har jag förfrusit både händer och fötter,Dumma mig:crazy: Har varma vantar men fryser ändå om fingrarna och...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Aquakatt
·
Utrustning Jag är väldigt nyfiken på dessa s.k kvinnosadlar! Finns det någon här på buke som har provat dem och tyckte det var en markant skillnad...
Svar
17
· Visningar
4 526
Senast: shayd
·
F
Utrustning Jag har en sån hoppsadel. Är det någon som vet om man kan värma om bommen på den?
Svar
1
· Visningar
1 491
Senast: Joyride
·
Utrustning Jag hoppas att jag fyndat nu... Våran ridsportaffär hade flyttrea, så jag fick ett Bucas-regntäcke (Irish light?) och ett all in one för...
Svar
6
· Visningar
1 460
Senast: clusia
·
M
Utrustning Någon som har ett par fårskinnsfodrade treadstone vinter? Är dom varma och sköna, hållbara, rekommenderar ni dom? Hur är dom i storlek...
Svar
4
· Visningar
6 206
Senast: Matinee
·
Utrustning Behöver er hjälp. Min dotter provred en kompis sadel på sin ponny i måndags. Det är en Prestige Appaloosa dressyr. MEN, nu när jag...
Svar
7
· Visningar
4 972
Senast: kicket
·
Utrustning Nu önskar jag hjälp av alla kunniga Bukisar...... Jag undrar helt enkelt VAD är detta för sorts nosgrimma ? ? ? Det är ingen...
Svar
13
· Visningar
2 397
Senast: Jeps
·
Utrustning Vad är egentligen skillnaden mellan förbygel och martingal? Eller är det samma sak? Glad för svar :D
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Buck
·
Utrustning Hej. Jo jag har några frågor: kan man linda för hårt med fleece lindor om man har paddar under??? Jag har sytt egna paddar av fleece... 2
Svar
34
· Visningar
3 224
Senast: Minstral
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka